Muzikanten en zangers
- Wouter Borsje
- Premium lid
Maar ja je moet het toch wel met zijn allen eens zijn over de te varen koers, daar zijn al meerder bands (tijdelijk) op gestrand.
In een band...dat heb ik ook stiekem altijd al willen doen, zingen en/of gitaar spelen.
Wie weet ooit, er is ondertussen weer een solo te vergeven bij het koor waar ik deel van uitmaak ( www.glazzy.nl ) , in het lied 'Fragile' van Sting, dat zijn dingen die ik ook heel leuk vind om te doen, hopelijk mag ik deze solo ook gaan zingen.
Zelf schrijven, ik vind dat maar knap hoor, beetje zingen gaat me prima af maar zelf teksten schrijven...
Als je nog een tweede stem zoekt in een lied hoor ik het zeker wel h??
Succes met schrijven Stefan!
Ow ja, hieronder het laatste lied wat ik heb ingezongen; All of me van John Legend:
[youtube]dNZ6ZdxKqyI[/youtube]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik op hobbymatige wijze wel. Wel veel minder dan eerst, in de zin van verbouwing huis/werk/auto's/vriendin etc. Maar soms komt er toch nog wel eens wat uit de pen en instrumenten.
Pasgeleden deze nog opgenomen:
- V300 register
- Verbannen
Ben nog aan het mixen.
Je klinkt trouwens als iets van het excelsior label. Leuk!
- V300 register
- Verbannen
Ik zou me wel thuisvoelen bij Excelcior denk ik. Yorick van Norden zit ook bij dat label en veel van zijn muziek past wel een beetje in mijn plaatje.
- V300 register
- Verbannen
ginkelvanmichiel;254473 schreef : Ik ben normaliter niet zo van de electro, maar in dit geval!
Dank! Ik ben eigenlijk gitarist, maar sinds een tijdje nieuwe wegen aan het verkennen. En dat is verrassend leuk!
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Heb m'n eigen gitaar inmiddels ook gebouwd, hoef geen dure Fender Telecaster.
Merk dat ik de techniek erachter nog steeds erg interessant vindt, heb al wat elementen zelf gedraaid en wat pedalen gemaakt en uitgeleend aan vrienden die wel optreden.
Dus ja. Opnemen waag ik me niet aan.
Volgens mij leraar is mijn stem geschikt voor een punkband, maar dan houdt het ook op, haha...
- V300 register
- Verbannen
mega.nz/#F!OFQGAASJ!iYMbslyVGJOprH8IuF88bw
zo downloaden:
rechtermuisknop linkboven in het scherm:
- V300 register
- Verbannen
Robert340;254660 schreef : Volvo heeft ook een album gemaakt in de jaren 80:
mega.nz/#F!OFQGAASJ!iYMbslyVGJOprH8IuF88bw
zo downloaden:
rechtermuisknop linkboven in het scherm:
Haha, wat fout dit, maar wel erg leuk. Thanks voor het delen :y:
- V300 register
- Verbannen
Alexdepalex;254531 schreef : Heb m'n eigen gitaar inmiddels ook gebouwd, hoef geen dure Fender Telecaster.
Merk dat ik de techniek erachter nog steeds erg interessant vindt, heb al wat elementen zelf gedraaid en wat pedalen gemaakt en uitgeleend aan vrienden die wel optreden.
Leuk! Wat heb je gebouwd? Ik heb zelf ook wat apparaten gebouwd en gebruik ze ook zelf. O.a. mijn tubescreamer heb ik zelf gebouwd; niet van een kitje, maar zelf onderdelen verzameld en uitgezocht.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Dada's Troost - Dikke Auto's (official video)