Muzikanten en zangers
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-02-2013 22:52 #923293
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Muzikanten en zangers
Bij de eerste hoge noten dacht ik dat het niet helemaal goed ging maar het klinkt toch wel zuiver, respect dat je toch zo hoog kan komen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
04-02-2013 09:51 #923302
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Muzikanten en zangers
Ja het is een pittig nummer zeg qua toonhoogte, en dan als klap op de vuurpijl nog een modulatie na het derde refrein, ik heb het mijzelf best lastig gemaakt door dit nummer te willen inzingen, leuk om te lezen dat je er respect voor hebt dat het toch best aardig is gelukt om die hoogte net te halen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-02-2013 19:59 #923425
door V300 register
Zoals ik las kunnen jullie al bijna een Volvo 300 band/koor oprichten...
Ik zing ook en vind het hartstikke leuk om te zingen in de auto of de fiets, en heel soms de douche...
Echter naar een aantal jaartjes zangles en een koor kan ik wel zeggen dat ik een aardig deuntje kan zingen.
Ach echte filmpjes of opgenomen nummers heb ik niet maar ja zoals ik al las zouden we best met z'n alle een leuk liedje kunnen componeren op een meeting...
Misschien wel een idee voor een volvo 300 club lied hahah :f
Ik zing ook en vind het hartstikke leuk om te zingen in de auto of de fiets, en heel soms de douche...
Echter naar een aantal jaartjes zangles en een koor kan ik wel zeggen dat ik een aardig deuntje kan zingen.
Ach echte filmpjes of opgenomen nummers heb ik niet maar ja zoals ik al las zouden we best met z'n alle een leuk liedje kunnen componeren op een meeting...
Misschien wel een idee voor een volvo 300 club lied hahah :f
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
12-02-2013 22:31 #923821
door V300 register
Nieuw nummertje:
Let niet op de clip, titel van het nummer houdt verband met een film die ik 14 jaar geleden met wat vrienden had gemaakt
Let niet op de clip, titel van het nummer houdt verband met een film die ik 14 jaar geleden met wat vrienden had gemaakt
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-02-2013 22:01 #924676
door V300 register
zanger
ben dr wel druk mee met zingen........en nee niet alleen onder de douche:nono:
ben dr wel druk mee met zingen........en nee niet alleen onder de douche:nono:
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
25-02-2013 22:19 #924683
door Wouter Borsje
Ik ga even heel brutaal mijn uploads op Youtube hier neerzetten:
www.youtube.com/user/WouterB76/videos?flow=grid&view=0
Ik sta altijd open voor opbouwende kritiek en/of suggesties voor een nieuw op te nemen nummer, tips etc.
Ik wil graag de komende maand weer wat nieuws op gaan nemen maar weet nog niet wat, en dan weer een lied inzingen op een instrumentale track, of mijzelf begeleiden op (akoestisch) gitaar?
www.youtube.com/user/WouterB76/videos?flow=grid&view=0
Ik sta altijd open voor opbouwende kritiek en/of suggesties voor een nieuw op te nemen nummer, tips etc.
Ik wil graag de komende maand weer wat nieuws op gaan nemen maar weet nog niet wat, en dan weer een lied inzingen op een instrumentale track, of mijzelf begeleiden op (akoestisch) gitaar?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-02-2013 00:01 #924689
door V300 register
[YOUTUBE]dphpDdfZUGw[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]jr2ci8FEYmI[/YOUTUBE]
Wellicht zou de eerste akoestisch kunnen, ik zou dan het gitaatwerk en zang apart opnemen en monteren, voor focus en geluidskwaliteit?
Edit: Misschien iets van The Doors?
[youtube]_VN8JFPSmZs[/youtube]
[YOUTUBE]jr2ci8FEYmI[/YOUTUBE]
Wellicht zou de eerste akoestisch kunnen, ik zou dan het gitaatwerk en zang apart opnemen en monteren, voor focus en geluidskwaliteit?
Edit: Misschien iets van The Doors?
[youtube]_VN8JFPSmZs[/youtube]
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
26-02-2013 00:30 #924692
door Wouter Borsje
Leuk zeg zulke suggesties!! , de eerste twee ken ik goed en hadden ook prima keuzes van mijzelf kunnen zijn, het lied van Chris Isaak zou ik met mijn 'gitaarkunsten' nog aandurven, Marillion met Kayleigh daarentegen, die zou ik erg graag inzingen maar dan wel op een instrumentale track :yesyes:
Bedankt voor de tip voor wat betreft zang en gitaar, het is inderdaad beter om die dan apart van elkaar op te nemen, dat komt het gitaar spel als ook de zang wel ten goede aangezien ik niet zo geoefend ben in het zingen en spelen tegelijk.
Ik ga er 'as we speak' eens even een nachtje over slapen, het nummer van Chris Isaak maakt daarbij denk ik wel de meeste kans.
Bedankt voor de tip voor wat betreft zang en gitaar, het is inderdaad beter om die dan apart van elkaar op te nemen, dat komt het gitaar spel als ook de zang wel ten goede aangezien ik niet zo geoefend ben in het zingen en spelen tegelijk.
Ik ga er 'as we speak' eens even een nachtje over slapen, het nummer van Chris Isaak maakt daarbij denk ik wel de meeste kans.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
26-02-2013 13:27 #924720
door V300 register
Dat gitaarspel van Chris Isaak speel ik zo na. Ik heb zo'n ouwe losse Fender reverbunit, Memory Man en met jazzmaster zal het ook wel lukken. Mooi geluid zo!
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
26-02-2013 13:46 #924724
door Wouter Borsje
Ja ik heb ook zomaar het vermoeden dat jouw gitaarspel een stuk beter is dan het mijne :yesyes:
Ik denk toch na het nachtje slapen dat ik me ga storten op het het nummer van Chris Isaak, en dan ga ik niet proberen het precies zo na te spelen of zingen maar er zo veel mogelijk mijn eigen versie van maken, ik denk met gebruik van de Stratocaster en inderdaad een mooie reverb en misschien wat chorus. (welke bij mij allemaal uit een multi functie Zoom processor komen)
Ik denk toch na het nachtje slapen dat ik me ga storten op het het nummer van Chris Isaak, en dan ga ik niet proberen het precies zo na te spelen of zingen maar er zo veel mogelijk mijn eigen versie van maken, ik denk met gebruik van de Stratocaster en inderdaad een mooie reverb en misschien wat chorus. (welke bij mij allemaal uit een multi functie Zoom processor komen)
Moderators: Mark Smeets