wat ga jij dit weekend doen?

• Jarl Hulsebosch (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2007 20:50 #690184 door Jarl Hulsebosch (GAST)
Beantwoord door Jarl Hulsebosch (GAST) in topic wat ga jij dit weekend doen?
Niet dit weekend, maar de dag daarna (maandag dus :p ) de Volvo verkopen. Maandag gaatie dus definitief weg.
Ik ben heel eerlijk...die vario is werkelijk niks voor mij. Misschien moet ik in de toekomst maar eens een 360 proberen. Ben iig helemaal weg van de 740 en 940 waar k regelmatig in gereden heb. DAt is nog mijn grootste wens op het moment. Maarja...eerst maar eens de studie afmaken...hehe

Jarl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• alex kokkeler (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2007 20:59 #690187 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic wat ga jij dit weekend doen?
Ik ga dit weekend bierdrinken en Opel Rekord C -spatschermen ophalen.

jeej... daar gaat je geld... :p

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2007 21:02 #690188 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic wat ga jij dit weekend doen?
waarom is de vario dan niets voor jou?,ik ga dit weekend de andere volvo nakijken,een 340 GLE MILLIONAIRE,een schakel.,5 bak

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2007 21:04 #690190 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?
Ik heb ook een lichte voorkeur voor een 5-bak en dan het liefst met een 2-liter motor, maar een vario is toch ook geweldig????

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2007 21:06 #690191 door V300 register
Morgen feestje...Werken en als het ff kan de special poetsen....

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2007 21:07 #690192 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic wat ga jij dit weekend doen?
lijkt mij ook dat een vario ook geweldig is,ieder zijn eigen keus..de andere 340 is een 1.7 5 bak..

• Jarl Hulsebosch (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2007 21:16 #690194 door Jarl Hulsebosch (GAST)
Beantwoord door Jarl Hulsebosch (GAST) in topic wat ga jij dit weekend doen?
Waarom is de vario niks voor mij:

Euh... :P niet boos worden allemaal, maar als een auto 1op 10 rijdt, dan wil ik daar ook wel wat voor terug. Zoals een GROTE auto. Eentje die wel een beetje prestatie neerzet. Hoeft niet veel te zijn, maar meer dan een vario iig. Haha. (ja, dat wist ik allemaal vantevore en dacht dat ik wel kon wennen...niet dus :p )

Moet wel zeggen...tot een km of 80 trekt die vario m goed hard door vind ik. Dan zie je die meter best rap klimmen.

Ik ben gewoon grotere Volvo's gewend en dan is dit gewoon een stuk minder vind ik. Het liefst had ik een 740 aangeschaft. Aanschaf lukt nog wel, maar die maandelijkse kosten trek ik op het moment gewoon niet. Voor het verbruik hoef ik het niet te laten, want dat is ongeveer hetzelfde als van een 340 vario.

Maarja....ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Ben wel gek op het smoelwerk van die 340. Gewoon geweldig om te zien. Een erg geschikte neus om dicht bij de grond te zien. Dan istie lekker agressief om te zien...

Ik laat het maar ff hier bij :p

Hoop dat jullie mijn verhaaltjes snappen...heb inmiddels paar Grimberge Tripel achter de kiezen en dan wil t nog wel eens anders gaan dan zonder Tripel...hehe.

Jarl

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2007 21:17 #690195 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic wat ga jij dit weekend doen?
ff offtopic: Als een vario helemaal in orde is dan maakt hij weinig geluid en zoeft ie over de snelweg. Hij rijd dan zuinig en ontspannen. Ook in de stad of in de file is een goedwerkende vario een genot. Niet zoveel schakelen of lekker doortokkelen.

Ontopic: komend weekend (zaterdagmiddag/-avond) krijg ik kennissen met V340 uit H'sum op bezoek. Zondag is helemaal voor de werkplaats.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2007 10:53 #690222 door V300 register
Ik zelf ben ook geen vario rijder. Althans, een goed werkende vario, is in de stad wel lekker vlot. Maar ik maak ook vrij veel snelweg km's. En dan is continu 100/110 rijden vanwege dat verdomde toerental geen pretje.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2007 14:15 #690232 door V300 register
als ik het goed lees en begrijp is het probleem niet de vario maar het feit dat een vario altijd enkel een 1.4 heeft.

Als je dan toch moet roeren, doe dan maar meteen wat meer motorpower, dat ben ik helemaal met je eens :)

voor de 300 serie is een goed lopende 1700 eigenlijk de ideale motor (loopcultuur, koppel, verbruik) maar een 2 liter is nog wat sneller natuurlijk (waarvoor je weer inlevert qua gebruik)

als je een grotere auto met bijbehorende motoren gaat uitzoeken zou ik zelf het liefst een grote diesel/automaat rijden. dan heb je pas een reisauto!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC