wat ga jij dit weekend doen?
- J. Ruiter
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Vanavond lekker bij en met vrienden eten en daarna naar een feest in de stad en iemands verjaardag vieren.
- J. Ruiter
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Heeft er iemand het nummer van Erik voor me? Zo ja PB even...Ik heb namelijk iets leuks voor m, en dacht: misschien is hij er vanavond, dat ik het af kan droppen...
- V300 register
- Verbannen
Pistonpen paultje;40997 schreef : Mja, ik kan in mijn schuurtje vaak al vanalles niet terugvinden, maar Erik z'n schuur is nog op een hele andere schaal...
Heeft er iemand het nummer van Erik voor me? Zo ja PB even...Ik heb namelijk iets leuks voor m, en dacht: misschien is hij er vanavond, dat ik het af kan droppen...
PB'en niet meer nodig, heb ik al gedaan
- V300 register
- Verbannen
Ik heb nog specifiek nagevraagd bij de onderdelentoko of ik de goede had, want er waren twee versies... ja zegt de man, op motornummer gaat het ALTIJD goed :halo: helaas heeft hij dus wel mooi de verkeerde meegegeven.
Ach, shit happens, ik weet nu in ieder geval hoe het moet. Dusss... beetje rustig aan doen komende paar weken en zodra er wat salaris over is snel het goede setje halen en er omheen freubelen. Dat durf ik nu wel in mijn eentje aan :y:
En het was toch best een gezellig middagje frotten onder de kap
- J. Ruiter
- Verbannen
- J. Ruiter
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
?nn... ik ben vandaag over de 199.000km gereden.. nog een paar weken en dan 200.000 YEAH, dan begint het pas!