- Berichten: 2
Thread zonder onderwerp :D
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Leuk artikel over record achteruit rijden met een 343
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Leuke update: Ik heb gisteren een 340 GL uit '85 opgehaald met iets meer dan een halve ton op de teller. Twee jaar stilgestaan, smerig van binnen en een vario die niet opschakelt. Slecht contact in de kickdown-schakelaar en een EMVK die niet werkt.
Hele dag mee aan het sleutelen geweest. Vacuum werkt weer zoals het hoort, de vario schakelt weer prima op. Vanmiddag zelfs de eerste tientallen kilometers mee gereden. Leuk man!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Berichten: 111
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik vind dat de vario nog wat teveel toeren maakt, het kan allemaal nog veel mooier. Ga morgen nog maar eens wat beter het opschakelvacuum meten, en ook even de schijfafstand controleren.
Hoe zouden jullie dat doen, wanneer je op de stoep werkt: Opkrikken op de achteras, en assteunen onder de achterste kriksteunen? Of zijn er nog andere betere/veiligere manieren?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
- Berichten: 18
Louis;n418653 schreef : Dank jullie wel!
Ik vind dat de vario nog wat teveel toeren maakt, het kan allemaal nog veel mooier. Ga morgen nog maar eens wat beter het opschakelvacuum meten, en ook even de schijfafstand controleren.
Hoe zouden jullie dat doen, wanneer je op de stoep werkt: Opkrikken op de achteras, en assteunen onder de achterste kriksteunen? Of zijn er nog andere betere/veiligere manieren?
Assteunen onder de achteras is het veiligst.
Vacuüm ophogen werkt ook beter.
Spoelen van de EMVK omwisselen. één kant stekkers verlengen. En terugslag klep plaatsen voor EMVK (zelfde type als rembekrachtiger (die omzeil je namelijk hiermee ook gelijk)
Heb je vol vacuüm voor de opschakelkant. Mits er verder geen gebreken / vacuüm lekken zijn.
Is het snelst en makkelijkst
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Nog niet aan vacuüm meten toegekomen. Had nog andere (niet auto-gerelateerde) verplichtingen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.