Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
Jos360;222743 schreef : Het is al gelukt. Volledig gereviseerde primaire gekocht van hetzelfde type. Vanavond even er onder bouwen.
De oude houd ik wel als showmodel/onderdelendonor.
haha, toevallig was ik de dag na jou nog bij diezelfde persoon. Ik was daar om wat spullen op te halen die ik bij een eerdere sleuteldag vergeten was;
Hij vertelde dat iemand geweest was voor een complete primaire, ivm compleet doorgeroeste deksels. Dat deed bij mij al wel een lichtje branden :humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Wouter;222821 schreef : haha, toevallig was ik de dag na jou nog bij diezelfde persoon. Ik was daar om wat spullen op te halen die ik bij een eerdere sleuteldag vergeten was;
Hij vertelde dat iemand geweest was voor een complete primaire, ivm compleet doorgeroeste deksels. Dat deed bij mij al wel een lichtje branden :humor:
Toevallig inderdaad! De pony rijdt iig weer als een zonnetje inmiddels!
- Wouter Borsje
- Premium lid
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;222763 schreef : geen idee of iemand dit heeft meegekregen
www.gelderlander.nl/regio/nijmegen/meisj...annastraat-1.1556465
maar ik kwam hier langs enkele momenten nadat het ongeluk plaatsvond. De witte doeken en platgereden fiets staan op mijn netvlies gebrand.
Omdat die buschauffeurs van Arriva vergelijkbare "manoeuvres" uithalen, ben ik hier echt behoorlijk kwaad om. Er komt echt een dag dat het goed mis gaat, als ze zo doorgaan.
Sterkte Joost, kan begrijpen dat dit een behoorlijk shockerende gebeurtenis was.
Zo heb ik ook een keer letterlijk iemand onder een vrachtwagen zien liggen, staat ook op het netvlies gebrand en is inmiddels toch al een aantal jaar geleden, die vrouw is er gelukkig wel weer bovenop gekomen na intensieve revalidatie.
Je frustratie jegens bussen begrijp ik volledig, zowel in Haarlem als hier in Groningen is het een drama, echt onbegrijpelijk wat voor toeren die chauffeurs uithalen.
Bart Manders;222807 schreef : Zo erg als dit soort dingen zijn.....ook n dodehoekspiegel is niet zaligmakend.
Verkeer is een samenspel ....... van mensen. En mensen maken fouten. Daar helpen geen duizend spiegels of veiligheidssystemen tegen.
Vooropgesteld dat ik niet wet wat de toedracht van dit ongeval is geweest....1 ding weet ik uit ervaring wel. Iedere dag weer wordt ik geconfronteerd met de onwetendheid van medeweggebruikers. Die onwetendheid leidt heel vaak tot levensgevaarlijke stuaties. Het is de onwetendheid over hoe en wat wij wel, maar veel belangrijker,wat wij niet kunnen doen en zien.
Oprecht medeleven voor de nabestaanden.........en veel sterkte voor de bestuurder die dit gebeurt is.
Dit klopt, je ziet soms fietsers acties maken waarbij je denkt dan vraag je er ook om, maar zoals ik het verhaal in de link van Joost lees sloeg de vrachtwagen opeens af terwijl hij op weg was om rechtdoor te gaan, dat hij vervolgens niet opmerkt dat hij een aanrijding heeft veroorzaakt versterkt dat verhaal wat mij betreft alleen maar, er zat vast wel ??n spiegel op die vrachtwagen waarmee het achteraf had kunnen zien, ik neem aan dat er na een bocht nog even 'gespiegeld' wordt?
Anderzijds zal het ook makkelijker zijn voor de tekstschrijven om de schuld richting de chauffeur te schuiven en niet richting het overleden meisje.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Fietsers hebben dan voorrang, maar krijgen dat niet altijd.
Maar even los van het vreselijke ongeluk dat daar is gebeurd; ik heb al meerdere keren geklaagd bij Arriva over het rijgedrag van de buschauffeurs op ??n specifieke plek (waar ze steevast fietsers afsnijden/van de weg af drukken) maar kennelijk wordt daar niks/niet veel mee gedaan. En juist d?t is zo frustrerend.
- Wouter Borsje
- Premium lid
Jaja ik weet het, dat mag natuurlijk ook niet, totaal onverantwoord etc etc.
Maar beter een chauffeur die zich eens goed het leplazerus schrikt dan dat er echt iemand onder ligt, dan is het vaak al te laat....
Ook hier in Deventer krijg ik wel eens te maken met chauffeurs die gewoon 'doorstomen' al is de ruimte er niet voor, ook dan vraag ik me wel eens af hoe vaak het nog goed moet gaan eer het een keer faliekant mis gaat.
- Mark Smeets
- Moderator
Ik heb verder nog niet gekeken in het donker. Vandaar de vraag
- 16673-dummy
- Nieuw lid
is overigens vrij eenvoudig te repareren! Moet ik bij mijn eigen "reserve" kachelweerstand ook nog steeds doen.
- V300 register
- Verbannen