Lente !
- V300 register
- Verbannen
-
Dutch History;20595 schreef : Helemaal mee eens, ik wil ze zelf zwart spuiten. Maar ja, ik kan niet voor anderen gaan beslissen dat zij de trommels ??k zwart moeten maken, dus ik gaf gewoon een advies
en dat was ik ook van plan, gewoon mooi zwart, geen poespas.
je ziet toch niets door die stalen velgen eigenlijk.
enja
nog meer roest gevonden :eek:, linkervoorportier zat een donker plekje, en dat blijkt in de laatste weken een mooi rond roestplekje te zijn geworden:(
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

A.s.a.p. ga ik er wat aan doen, voor ik het weet ligt er alleen nog maar een roestig hoopje voor de deur

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Dutch History;20491 schreef : En van de lantaarnpaal is verder niks over dan een hoop oud-roest?
Ik schampte hem. Deuk is nu weg en bijgewerkt. Als je goed kijkt zie je wat oneffenheden. Niet goed kijken dus.
Vanavond na het eten in lentezonnetje die matten van meubelmaker op onderkant motorkap en schutbord geplaatst. En dat hoor je! Hele klankkastervaring is weg. Lekker dof stil motorgeluid. Apart spul. Matten van ongeveer 2 cm dik. Zacht zwart schuimachtig spul.
- V300 register
- Verbannen
-
aangezien dit toch off-topic is hier, wil ik even melden dat een nieuw moederbord besteld is en ik dus hopelijk binnenkort weer op mn eigen pc kan werken...
- V300 register
- Verbannen
-
weer mooi stralens schoon van buiten, en fris van binnen

gelijk even onder de motorkap gedoken, ff verder snuffelen en dan is me dat een vette boel.. carb aan de kant van de neus heeelemaal vet en donker ....
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-