- Berichten: 4
Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen
How-to: Injectoren reviseren
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
26-09-2019 20:47 #983180
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic How-to: Injectoren reviseren
Dat is vreemd. Heb je de rubbers ook vernieuwd en de gaten in het spruitstuk goed schoongemaakt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-09-2019 09:01 #983188
door V300 register
Ja ik had het hele setje gebruikt, alle rubbers vernieuwd.
En de gaten had ik schoon gemaakt, de andere set injectoren die nu gemonteerd zitten trekken geen valse lucht.
Valse lucht heb ik gecontroleerd door remreiniger te spuiten langs de injectoren.
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Injectoren reviseren
volvofiel;256119 schreef : Dat is vreemd. Heb je de rubbers ook vernieuwd en de gaten in het spruitstuk goed schoongemaakt?
Ja ik had het hele setje gebruikt, alle rubbers vernieuwd.
En de gaten had ik schoon gemaakt, de andere set injectoren die nu gemonteerd zitten trekken geen valse lucht.
Valse lucht heb ik gecontroleerd door remreiniger te spuiten langs de injectoren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
- Berichten: 4
27-09-2019 22:04 #983205
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic How-to: Injectoren reviseren
Hm oke, blijft bijzonder. Kan ook zijn dat een rubber niet goed heeft gezeten of de injector niet goed zat, al is dat laatste onwaarschijnlijk.
Bij een revisiebedrijf kun je de werking en het sproeibeeld laten checken, dat is misschien nog een optie voor je.
Klepspeling en ontsteking zijn ook belangrijk trouwens, is dat allemaal in orde?
De B200-injectie staat er wel om bekend stationair niet bijzonder mooi te lopen, dan moet alles echt 100% zijn. Hoe trekt de motor? En hoe gedraagt 'ie zich bij deellast?
Ik heb laatst mijn B230FT onder handen genomen en die loopt nu weer snaarstrak, maar zelfs bij die motor (met het modernere LH2.4) moet je al flink je best doen om er een glas water op te kunnen zetten.
Bij een revisiebedrijf kun je de werking en het sproeibeeld laten checken, dat is misschien nog een optie voor je.
Klepspeling en ontsteking zijn ook belangrijk trouwens, is dat allemaal in orde?
De B200-injectie staat er wel om bekend stationair niet bijzonder mooi te lopen, dan moet alles echt 100% zijn. Hoe trekt de motor? En hoe gedraagt 'ie zich bij deellast?
Ik heb laatst mijn B230FT onder handen genomen en die loopt nu weer snaarstrak, maar zelfs bij die motor (met het modernere LH2.4) moet je al flink je best doen om er een glas water op te kunnen zetten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Minder
Meer
20-02-2020 12:34 #984236
door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic How-to: Injectoren reviseren
Dit staat ook nog steeds bij mij in de planning. Wil nu een ultrasoon reiniger aanschaffen. Hoe groot is nu handig. Ik wil hem ook gebruiken voor singel carburateurs van motoren. Kom ik dan met 2.5 liter weg?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
- Berichten: 18
20-02-2020 21:04 #984238
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic How-to: Injectoren reviseren
Nope, raad je een 5 liter aan.
Die heb ik ook, en dat gaat voor carburateurs prima. Kleiner zou ik zeker niet nemen.
Die heb ik ook, en dat gaat voor carburateurs prima. Kleiner zou ik zeker niet nemen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-02-2020 00:48 #984254
door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic How-to: Injectoren reviseren
Duidelijk ik ga denk voor een 6 liter van
Mountain Wolf
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets