Voor (foto)verslagen van afgeronde klussen
How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-11-2018 06:38 #979896
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie
Ziet er goed uit, netjes gedaan!
Wel ff iets om rekening mee te houden als je ze niet afkit, vocht (met eventueel daarin opgeloste pekel) kan nog steeds in de voorbalk komen van wat er achter het plaatje door naar beneden loopt. Al is dat natuurlijk wel 95% minder dan zonder die plaatjes.
Ik hoop dat je ze nog een beetje los krijgt, zo te zien is de moer aan het roesten.
Wel ff iets om rekening mee te houden als je ze niet afkit, vocht (met eventueel daarin opgeloste pekel) kan nog steeds in de voorbalk komen van wat er achter het plaatje door naar beneden loopt. Al is dat natuurlijk wel 95% minder dan zonder die plaatjes.
Ik hoop dat je ze nog een beetje los krijgt, zo te zien is de moer aan het roesten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-11-2018 10:23 #979898
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie
Die bouten en moeren kwamen uit een oude voorraad, ik zal nog eens een foto maken hoe het er nu uitziet. Heb hem hierna nog met een bodemspray gespoten.
De schijn bedriegt, de bouten en moeren gingen heel soepel op elkaar terwijl ze er niet uitzagen.
De schijn bedriegt, de bouten en moeren gingen heel soepel op elkaar terwijl ze er niet uitzagen.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Minder
Meer
27-03-2021 18:30 #1041033
door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
29-03-2021 10:51 #1041047
door Kevin Kloosterman
Dat is helaas het probleem met foto's, filmpjes van een externe bron... Heel fijn dat je hem hier nu hebt kunnen plaatsen en in het forum!
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie
BartJu;n417050 schreef : Vanochtend heb ik van General Custom een fototje van de mal ontvangen. Aangezien die hierboven niet meer staat, zet ik deze hierbij weer in dit topic:
Dank aan General Custom voor tip en plaatje!
Dat is helaas het probleem met foto's, filmpjes van een externe bron... Heel fijn dat je hem hier nu hebt kunnen plaatsen en in het forum!
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Minder
Meer
30-03-2021 20:52 #1041055
door BartJu
Ja, bekend euvel. Ik gebruik mijn NAs als plaatjesplaats, daar voer ik zelf de regie, maar dat is ook niet gegarandeerd 100% uptie en zaligmalend voor de eeuwigheid. Maar voorlopig dus weer beschikbaar inderdaad.
Beantwoord door BartJu in topic How-to: Mistlampgaten dichtmaken i.v.m. roestpreventie
Kevin;n417064 schreef :
Ja, bekend euvel. Ik gebruik mijn NAs als plaatjesplaats, daar voer ik zelf de regie, maar dat is ook niet gegarandeerd 100% uptie en zaligmalend voor de eeuwigheid. Maar voorlopig dus weer beschikbaar inderdaad.
Moderators: Mark Smeets