Aansluiting achterruitverwarming los gekomen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Solderen gaat nauwelijks tot geheel niet, de te solderen oppervlakte krijg je gewoon niet warm genoeg om de tin te laten smelten laat staan om netjes te kunnen uitvloeien. Is het toch gelukt dan is de verbinding niet optimaal.
Ik ga het volgend proberen, de geleidende lijm bij Conrad bestellen en de aansluiting lijmen, als dat gedroogd is ga ik in de openstaande ruimte tussen de aansluiting en de raam wat montage kit spuiten als extra.
Als dit dan gedroogd is dan met de geleidende coating van Bison alles "verven" dan heb ik tenminste een goede geleiding.
Ik zal wat foto's maken als ik ga beginnen, maar eerst materiaal bestellen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
Ik heb hem ook stuk. Als het werkt kom ik wel ff langs
- V300 register
- Verbannen
powerflux;222264 schreef : Ondersteboven is niet zo belangrijk, het gaat om de warmte-inbreng en materiaal. Ongeregeld zou ik niet nemen, immers moet je wel de juiste temperatuur aanhouden voor het gebruikte soldeer, maar met flink veel vermogen zodat de ruit plaatselijk snel heet is (maar pas op) kun je een eind komen.
net wat ik zei gewoon solderen ,ondersteboven maakt dan niets uit.
soldering zorgt nog altijd voor beter contact dan lijmen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Ja, en als dat na verloop van tijd weer los gaat probeer ik het dan met solderen.v0lv0freak;222293 schreef : Ga je hem lijmen?
Langs komen is altijd goed, maar over het aan komen daar heb ik iets mee :humor: :lol:v0lv0freak;222293 schreef : Ik heb hem ook stuk. Als het werkt kom ik wel ff langs