ook voor roestpreventie en laswerk
Stangetje slot ontgrendeling achterklep werkt niet
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-01-2013 11:05 #923129
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stangetje slot ontgrendeling achterklep werkt niet
Dat is mijn gevoel ook, ik ben er gisteren weer even zoet mee geweest maar helaas zonder resultaat. Wel weet ik nu dat de knop behoorlijk 'te kort komt', als ie volledig is ingedrukt schuift het palletje alleen maar door de sleuf van de ontgrendeling maar drukt hem niet weg, precies op dat moment is de maximale uitslag bereikt terwijl het echte ontgrendelen dan pas begint. Het stangetje zit dus echt niet goed lijkt me. Maar hoe hoort ie wel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
31-01-2013 11:38 #923130
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Stangetje slot ontgrendeling achterklep werkt niet
Zouden er twee soorten stangetjes zijn? Een korte en een iets langere?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-01-2013 17:45 #923144
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stangetje slot ontgrendeling achterklep werkt niet
Verschil tussen sedan en hatch misschien?
Of het stangetje omdraaien?
Of het stangetje omdraaien?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-01-2013 22:47 #923155
door V300 register
En anders kun je altijd proberen een iets langer stangetje te maken natuurlijk
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Minder
Meer
31-01-2013 22:53 #923156
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Stangetje slot ontgrendeling achterklep werkt niet
of wat rechter te buigen.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
03-02-2013 22:36 #923290
door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Stangetje slot ontgrendeling achterklep werkt niet
Jammer van die oude klep, die is toch veel mooier dan deze nieuwer type?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-02-2013 12:31 #923306
door V300 register
Gisteren na noeste arbeid de klep eindelijk (twijfelend) aan de praat gekregen, het stangetje moest een stuk krommer gebogen worden. Het vergt nog wat finetuning omdat de knop nu altijd een beetje ingedrukt lijkt dus hij moet weer iets teruggebogen worden.
Wat rest is de bestiging van de slotplaat in het interieur, ik heb nu twee M6 boutjes in het plaatwerk gedraaid maar zonder moer aan de andere kant van het plaatwerk schiet dat ook niet erg op:lol:
Heeft iemand enig idee hoe die plaat waar de klep invalt af-fabriek is gemonteerd?
Wat rest is de bestiging van de slotplaat in het interieur, ik heb nu twee M6 boutjes in het plaatwerk gedraaid maar zonder moer aan de andere kant van het plaatwerk schiet dat ook niet erg op:lol:
Heeft iemand enig idee hoe die plaat waar de klep invalt af-fabriek is gemonteerd?
Maar die heeft geen wisser en sproeier! yeehaa!Ik ga nog zoeken naar een derde remlicht want dat vind ik wel een prettig idee eigenlijk, dat zou ook niet zo fraai op een oud model klep kunnen. De oude klep is nu in handen van Boris dus hij is nog binnen de club :yesyes:.Alexdepalex;211072 schreef : Jammer van die oude klep, die is toch veel mooier dan deze nieuwer type?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
25-03-2013 22:43 #925917
door V300 register
Oud model heeft een kort stangetje en nieuw model klep heeft een lang stangetje!
Erik;210907 schreef : Zouden er twee soorten stangetjes zijn? Een korte en een iets langere?
Oud model heeft een kort stangetje en nieuw model klep heeft een lang stangetje!
Moderators: Mark Smeets