ook voor roestpreventie en laswerk
Elektrische ramen uitinbouwen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-06-2005 13:35 #655411
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elektrische ramen uitinbouwen
Ehm, Wouter, ik heb het voornamelijk over de as en het binnenwerk van de motor, het kapje ziet er vrij aardig uit nog... En ik weet niet of het zo'n strak plan is om met een spuitbus primer op bij voorbeeld de spoelen of de koolborstels te zetten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-06-2005 22:59 #655412
door V300 register
eeeeew. zegdatdan :-)
indien collectors en lagers ok, niks aan doen. krijg je alleen onbalans van.
indien collectors en lagers ok, niks aan doen. krijg je alleen onbalans van.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-06-2005 13:09 #655413
door V300 register
okee, duidelijk.
Ik heb gisteravond de ergste rotzooi van de as en de plastic afdekkap af gepeuterd, en vanochtend de zooi weer in elkaar gezet (motor weer op tandwielhuis). Het werkt allemaal weer, alleen de nieuw gehaalde motor maakt wat herrie. Ik hoop dat dat over is na toevoeging van wat vet enzo, en anders moet ik maar ff kijken hoe storend het is en of de motor het blijft doen. Zo niet: back to the scrapyard for another one...
(Bericht gewijzigd door setsunakaede op 05 juni 2005)
Ik heb gisteravond de ergste rotzooi van de as en de plastic afdekkap af gepeuterd, en vanochtend de zooi weer in elkaar gezet (motor weer op tandwielhuis). Het werkt allemaal weer, alleen de nieuw gehaalde motor maakt wat herrie. Ik hoop dat dat over is na toevoeging van wat vet enzo, en anders moet ik maar ff kijken hoe storend het is en of de motor het blijft doen. Zo niet: back to the scrapyard for another one...
(Bericht gewijzigd door setsunakaede op 05 juni 2005)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-06-2005 13:31 #655414
door V300 register
Ik heb het laatst ook gedaan, het motortje aan de passagierszijde deed niets meer. alleen een klein tikje waneer ik de schakelaar indrukte
Deurpaneel eraf, motortje eruit en gewoon olie bij het tandwieltje gespoten, daarna op de werkbank gelegd en een 12v accu aangesloten en hij kwam weer los, daarna 10 minuten laten draaien en afentoe een druppie olie erbij, en hij loopt weer als een speer!.
Deurpaneel eraf, motortje eruit en gewoon olie bij het tandwieltje gespoten, daarna op de werkbank gelegd en een 12v accu aangesloten en hij kwam weer los, daarna 10 minuten laten draaien en afentoe een druppie olie erbij, en hij loopt weer als een speer!.
Moderators: Mark Smeets