ook voor roestpreventie en laswerk

Slot

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2011 00:01 #876645 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Slot

Lucluc;15885 schreef : Ik ben net bezig geweest met het slot van de kofferbak. De cilinder gaat er met sleutel en al uit. Ik heb de indruk dat er aan het einde van de cilinder iets is afgeboken, waardoor hij niet meer blijft zitten. Als ik naar de foto van Jasper kijk, dan lijkt het alsof daar meer aan de cilinder zit dan bij de mijne. Ik krijg het zo niet gemaakt, dus zal ook een nieuwe proberen te krijgen.
?

same here:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• alex kokkeler (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2013 15:52 #923236 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Slot
Hallo,

Ik kan het niet meer vinden; het topic waarin kapotte sloten en deurhandgrepen werden gerepareerd.
Nu vraag ik mij af hoever het hiermee staat?
Daarnaast mijn vraag of er mensen eventueel kapotte portier handgrepen/deursloten willen opsturen, zodat ik ze kan hergebruiken voor een ander doel.
Verzendkosten wil ik wel betalen.

Alvast hartelijk dank en de groeten,

Alex.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2013 10:47 #923564 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Slot
hoe het ermee staat; kort en krachtig productieklaar.

alleen is er niet/nauwelijks te polsen hoeveel belangstelling of interesse er in is. de grepen worden over het algemeen pas vervangen als ze kapot zijn en bij een eventuele restauratie is het een overweging om ze allemaal te vervangen maarja hoeveel 300's worden er nu gerestaureerd.. kan ze pas voor een leuke prijs gaan leveren als ik de onderdelen voor ca 100 handgrepen kan laten lasersnijden alleen zit ik dan wel met een hele berg onderdelen waarvan ik niet weet of ik binnen een periode van 10 jaar ook maar de materiaalkosten terug ga verdienen.

dus dat is een beetje de situatie helaas:)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC