Sleuteldag Leidschendam 27 Mei 2017
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Voor mijn gevoel lijkt dat ook terug te komen in het post-gedrag in een evenementen-topic. Bij aankondiging even een explosie van interesse, maar te vroeg om zeker te zijn van aanmelding en dan stilte tot het (bijna) te laat is.
Een bericht halverwege de termijn tussen aankondiging en datum, en nog een twee weken van te voren kan m.i.z. veel schelen.
Daarbij / of een constante agenda op het forum, al was het in de vorm van een gesloten 'sticky' waar alleen in de titel en eerste post een herinnering staat maakt het plannen en niet vergeten veel eenvoudiger.
Het klopt dat je al die dingen op de frontpage kan vinden, maar ikzelf kom daar alleen als ik benieuwd ben naar de advertenties - niet vaak.
Edit: even een voorbeeld in elkaar ge-mspaint
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
voor de rest denk ik dat het bijhouden van de evenementen redelijk goed verloopt via de voorpagina van de site. Als mensen te lui zijn om daar af en toe te kijken kan ik het ook niet helpen dat ze te laat zijn.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
edit: nvmWouter;245145 schreef : Ik zal de datum ff in de titel zetten inderdaad.
voor de rest denk ik dat het bijhouden van de evenementen redelijk goed verloopt via de voorpagina van de site. Als mensen te lui zijn om daar af en toe te kijken kan ik het ook niet helpen dat ze te laat zijn.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Steven340
- Nieuw lid
Denk vermeld het hier ook maar even, de gene die zich aangemeld hebben zullen hier ook een mail over gehad hebben.
- V300 register
- Verbannen
- Steven340
- Nieuw lid
Denk zeg het maar even
- V300 register
- Verbannen