Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-10-2013 09:40 #938726 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Mooie getallen Kevin!
Ik had er ook graag bij geweest maar kan niet, andere afspraken voor de kinderen en die gaan v??r papa's auto-fun-uitjes.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2013 10:29 #938728 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Hadden er ook niet veel meer moeten zijn want anders hadden we de groep moeten gaan splitsen in 2 bussen. Dit past nog net in 1. Dit gaat hem worden overigens:



Ik had graag zijn grijze oudere broertje meegenomen, maar die konden we nog verhuren voor een andere rit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-10-2013 11:39 #938883 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Is er eigenlijk een speciale Volvo 300 parkeerplaats Zondag ??

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2013 11:41 #938884 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Jazeker op het terrein tussen de bussen en trams! Ik probeer vanavond een mailing aan alle deelnemers te sturen met extra info. Parkeren is alleen voor de excursie deelnemers! Had begrepen dat een aantal mogelijk ook op eigen gelegenheid komt, daar is geen ruimte voor gereserveerd op het terrein!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2013 22:12 #938907 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Zojuist alle deelnemers een mail toegestuurd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2013 12:11 #938970 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Vanavond ga ik ter controle de tourrit nog een keer rijden. En ook even de rit die we met de bus door Den Haag gaan maken.

We gaan ook nog op bezoek bij onze nieuwe stallingslocatie waar nog wat mooi spul van ons staat.

Niels zal jullie zondagochtend voorzien van de routebeschrijving etc.

Bij aankomst in het museum en na betaling (tenzij je vooraf al hebt betaald natuurlijk) ontvangen jullie van mij een enveloppe met consumptiebonnen, kaartje voor de bus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
18-10-2013 12:21 #938971 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Voor iedereen die gaat; veel plezier!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2013 19:16 #938992 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Voor de liefhebber wie het eerst komt wie het eerst maalt!

We doen deze maand een speciale actie vanuit het museum, je kunt 3 kwartier op een museumbus rijden samen met een instructeur. De wagen is uiteraard voorzien van dubbele bediening. Eigenlijk zaten we deze hele maand al volgeboekt maar zojuist krijg ik een afmelding voor de rit van 13.15 uur. Deze is inpasbaar met het programma van komende zondag als je om 13.00 uur aanwezig bent in het museum. Dan ben je om 14.00 uur terug en kun je direct aansluiten voor de 2e rondleiding. En mis je verder niks van de dag.

Degene die als eerste hier reageert zal ik indelen voor deze speciale rit.
De kosten bedragen 30 euro voor deze unieke mogelijkheid. Meer info: www.haagsbusmuseum.nl/rijles840


Dit is de bus in kwestie, een Mercedes Benz O405N uit 1996 welke sinds 2009 eigendom is van het Haags Bus Museum.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-10-2013 20:21 #939002 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Dag Kevin

Heb wel interesse in de les bus les
Of ben ik al te laat

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-10-2013 23:26 #939013 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Is er iemand van de deelnemers van ?.s. Zondag die toevallig een einddemper van een 340 sedan heeft liggen?
Wij zijn al in de buurt van Den Haag (Wassenaar). Op de weg hier naar toe is mijn einddemper losgekomen. De pijp was compleet doormidden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD