Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2013 08:37 #632906 door Kevin Kloosterman
Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober is gemaakt door Kevin Kloosterman
Ter promotie van het V3C uitje naar het Haags Openbaar Vervoer Museum heb ik dit topic geopend.

Hieronder de informatie zoals het evenement is aangekondigd in de Volvoice en online op de website. Binnenkort zal ik nog wat extra informatie toevoegen aan dit topic.

Denk er om, inschrijving sluit op 8 oktober! Tijdig opgeven, dit heeft te maken met de voorbereidingen!

Zondag 20 oktober gaat de Volvo 300 Club op excursie naar het Haags Openbaar Vervoer Museum. Het Volvo 480 register zal ons vergezellen tijdens deze excursie.
Alhier zullen we de collectie bussen en trams uit de Haagse regio bekijken tijdens een rondleiding door het museum. Na deze rondleiding krijgen we een broodje kroket en een drankje geserveerd in het restaurant van het museum. Tijdens het verorberen van deze lekkernij kunnen we genieten van historisch beelden die worden afgespeeld in het restaurant. Vervolgens zullen we een rondrit per historische bus langs een aantal Haagsche bezienswaardigheden maken. Deze bus zal gereden worden door onze ledenadministrateur die bij het museum vrijwilliger is. Na de rondrit zit de dag er op en kan iedereen naar huis.

Het programma is als volgt:
13.00 uur Museum geopend voor bezoekers/excursiegangers
13.30 uur Start van rondleiding
14.30 uur Lunch in het restaurant
15.00 uur Vertrek bus voor rondrit
16.30 uur Einde programma
17.00 uur Sluiting van museum voor bezoekers

Vooraf zal er een tourtocht worden uitgezet die om 13.15 uur eindigt bij het museum. Deze rit start om 11.30 uur vanaf de carpoolplaats Gouda aan de Goudse poort. Geen zin in de toertocht? Geen probleem er kan ook op eigen gelegenheid naar het museum worden gereden. De kosten voor deze dag bedragen 5 euro per persoon voor leden. Voor niet-leden is het bedrag 10 euro. Aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. geef duidelijk aan of je wel of geen gebruik maakt van de tourtocht vooraf. Inschrijven kan tot uiterlijk 8 oktober.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-09-2013 08:41 #935736 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Ook wel leuk om te weten, wie gaat er allemaal mee?
Ik ga met mijn vader voor zijn verjaardag, een groot fan van oude bussen en treinen :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2013 09:15 #935737 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Leuk! Voor de liefhebbers, afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers zetten we deze oud HTM-bus van 1977 in.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
25-09-2013 09:20 #935738 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Wij doen ook mee! Binnenkort even de aanmelding versturen :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2013 09:28 #935739 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Een bezoek aan het HOVM is absoluut aan te raden. Schitterend om te zien wat er allemaal staat.

Helaas heb ik 20 oktober andere verplichtingen, anders was ik erbij geweest. Het zou de rit naar Den Haag zeker waard zijn geweest!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2013 21:13 #936091 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Nog meer liefhebbers inmiddels die zich hebben aangemeld? Opgelet 8 oktober sluit de inschrijving!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2013 22:19 #936098 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Ik heb me zojuist aangemeld! Lijkt me mooi om eens in zo'n bus mee te rijden, en dat terwijl ik normaal gesproken zoveel mogelijk OV-mijdend gedrag vertoon... :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2013 22:26 #936099 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Ik ben sowieso van plan te komen, maar ik wacht nog even op bevestiging van mijn copiloot...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2013 23:01 #936100 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober
Gezellig! Ook zonder copiloot is het leuk natuurlijk!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-10-2013 23:17 #936102 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Excursie Haags Openbaar Vervoer Museum 20 oktober

volvofiel 2;221924 schreef : Ik heb me zojuist aangemeld! Lijkt me mooi om eens in zo'n bus mee te rijden, en dat terwijl ik normaal gesproken zoveel mogelijk OV-mijdend gedrag vertoon... :D


Klinkt bekend Stefan! Leuk dat je er ook bij bent :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD