Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

ritje alblasserwaard.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2008 12:08 #695493 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ritje alblasserwaard.
Ik zeg: VROM !

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2008 12:09 #695494 door V300 register
Deelname aan VROM is dus duidelijk een evenement wat over veel m??r gaat dan alleen kilometers maken.

zou er iemand meegaan als je alleen maar gaat kijken naar het volvo museum, terrasje pakken en de volgende dag weer terugrijden? ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2008 12:27 #695496 door V300 register
Ik ben zo gek dat ik km's maken alleen al tof kan vinden. Laatst nog nutteloos op een zondag naar Zandvoort gereden. Er was wel iets te doen op het circuit, maar had gehoopt op gratis parkeren (geen geld op zak), dat was niet zo. Dus toen ben ik weer rechtsomkeert gegaan, langs Bloemendaal gereden en weer terug naar Utrecht.

Compleet nutteloos, maar ik vond het prima, beetje om me heen kijken, nog een Spyker gespot en er reed een oude Mercedes achter me met dezelfde kleur als de mijne, dat was wel grappig.

Vakanties gaan bij mij vaak ook om km's maken, dat heb ik van vroeg?h meegekregen, campings vond ik saai, in de auto zitten veel leuker. Ik heb dan ook een plannetje gemaakt om de VROM te combineren met een rit naar de Noordkaap of Lofoten ofzo. Dan moet ik wel een betrouwbare auto hebben. Misschien vind ik wel weer een vakantieslachtoffer :no_comment:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2008 13:34 #695498 door V300 register
wat ook een leuk idee is voor iets meerdaags, is een 'luxemburgrally' zoals de SLS van de dafclub. op zaterdag een enorme toertocht vanaf eindhoven naar beneden, dwars door belgi?, ardennen, stukje frankrijk (bij Givet) en een stuk langs de maas richting dinant. van daaruit door naar Luxemburg.

overnachten in een jeugdherberg, en zondag heel luxemburg doorcrossen, stukje duitstalig belg?e, stukje duitsland tot aan Monschau, en dan via zuid-zuid-limburg weer terug op huis aan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2008 19:28 #695531 door V300 register

punkazz;44773 schreef : Vakanties gaan bij mij vaak ook om km's maken, dat heb ik van vroeg?h meegekregen, campings vond ik saai, in de auto zitten veel leuker. Ik heb dan ook een plannetje gemaakt om de VROM te combineren met een rit naar de Noordkaap of Lofoten ofzo. Dan moet ik wel een betrouwbare auto hebben. Misschien vind ik wel weer een vakantieslachtoffer :no_comment:

Bij mij idem, ik vind de rit naar de bestemming minstens zo leuk. Afgelopen zomer expres de bochtige weggetjes door de Jura en Alpen uitgezocht. Wat een kick gaf die tocht!

Overigens speel ik serieus met het plan om van de zomer naar de Noordkaap te rijden. Met mijn groene GLS durf ik dat wel aan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2008 22:08 #695555 door V300 register
Ik ga dit jaar naar Tsjechie rijden. Vind ik ook al een heel eind :D

Edit: Sorry, nogal offtopic. Vakantieplannen enzo hier ...

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2008 22:57 #695570 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic ritje alblasserwaard.
Open een nieuw topic over vakantie 2008. Lijkt me leuk. Let er wel op dat dieven misschien mee kijken. dus mensen moeten niet vertellen in welke periode ze weg gaan. Kan misschien leuk aansluiten bij dat fietsvakantieverhaal.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2008 17:32 #695617 door V300 register

Erik;44851 schreef : Open een nieuw topic over vakantie 2008. Lijkt me leuk. Let er wel op dat dieven misschien mee kijken. dus mensen moeten niet vertellen in welke periode ze weg gaan. Kan misschien leuk aansluiten bij dat fietsvakantieverhaal.

Zoals u wenst: Vakantie-topic 2008

Het topic staat in Algemene discussie, wat wil zeggen dat geprobeerd moet worden om het enigszins over de 300-serie te hebben. De fietsvakantie heeft een eigen topic, en wat mij betreft mag dat ook zo blijven.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC