Wintermeeting met toertocht 2007! 16dec
- V300 register
- Verbannen
Rwd student
Volvofreak
Ronald romme.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Volgende keer (voorjaarsbbq??) hoop ik jullie wel te zien.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Vind het heel jammer dat ik niet met de nachtrit mee kan. Maar dit kan dan dus niet missen
Zie jullie daar.
- V300 register
- Verbannen
desnoods als navigator voor iemand als de 340 de betreffende dag niet beschikbaar is
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Wat die omstandigheden zijn laat ik heel graag nog even in het midden :]
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
das juist mooi om te zien, iemand die er echt mee bezig is om hem op en top te maken
- V300 register
- Verbannen
knurrie;38800 schreef : Na een toch wel geslaagde wintermeeting vorig jaar dec. ben ik nu bezig wederom een tocht uit te zetten.
Zoals het er nu naar uit ziet, gaat het weer gebeuren in het zuiden van het land. Starten op een locatie in Breda (wordt later doorgegeven) om vanuit daar te vertrekken voor een toertocht van tussen de 50 en 100 km die ons dan een stuk door het belgische landschap leidt waaronder de Kalmthoutse Heide.
Tussendoor is het nog de bedoeling om net als vorig jaar ergens te stoppen voor een (br)((l)unch.
Ook dit wordt weer een algemene Volvo meeting, waar de 300 niet op mag ontbreken.
Voor aanmeldingen hieronder je naam aanvullen, en een mailtje naarDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
hoi, zover ik kan zien is er geen conflict met de V3C evenementenkalender.
heb je al contact gezocht met de EVC? misschien dat die jou kan helpen deze rit nog wat meer te promoten etc...
wat moet ik me trouwens voorstellen bij de brunch/lunch?? volgens mij ben ik er vorig jaar ook niet bij geweest..
Mijn pa verjaart op de 12e dus ik vrees dat dat feestje naar de 14e gaat. (maar dat kan nog veranderen natuurlijk) dus ik laat nog wat weten of ik zelf ook meedoe
Groetjes Wouter