Wintermeeting met toertocht 2007! 16dec
- V300 register
- Verbannen
Zoals het er nu naar uit ziet, gaat het weer gebeuren in het zuiden van het land. Starten op een locatie in Breda (wordt later doorgegeven) om vanuit daar te vertrekken voor een toertocht van tussen de 50 en 100 km die ons dan een stuk door het belgische landschap leidt waaronder de Kalmthoutse Heide.
Tussendoor is het nog de bedoeling om net als vorig jaar ergens te stoppen voor een (br)((l)unch.
Ook dit wordt weer een algemene Volvo meeting, waar de 300 niet op mag ontbreken.
Voor aanmeldingen hieronder je naam aanvullen, en een mailtje naar
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Mischien handig om ook op de website bij de evenementen te laten vermelden?
- V300 register
- Verbannen
rwdstudent;38801 schreef : Ha, om de hoek! Waarschijnlijk zal m'n 340 gewoon rijden dan, dus als ik nog een paar knaken kan vinden die ik mag inruilen voor benzine, doe ik mee!
Mischien handig om ook op de website bij de evenementen te laten vermelden?
Hoe doe ik dat
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- J. Ruiter
- Verbannen
ik ben er ook bij..:y:knurrie;38800 schreef : Na een toch wel geslaagde wintermeeting vorig jaar dec. ben ik nu bezig wederom een tocht uit te zetten.
Zoals het er nu naar uit ziet, gaat het weer gebeuren in het zuiden van het land. Starten op een locatie in Breda (wordt later doorgegeven) om vanuit daar te vertrekken voor een toertocht van tussen de 50 en 100 km die ons dan een stuk door het belgische landschap leidt waaronder de Kalmthoutse Heide.
Tussendoor is het nog de bedoeling om net als vorig jaar ergens te stoppen voor een (br)((l)unch.
Ook dit wordt weer een algemene Volvo meeting, waar de 300 niet op mag ontbreken.
Voor aanmeldingen hieronder je naam aanvullen, en een mailtje naarDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Erik;39006 schreef : :SWat is er te doen op de Kalmthoutse Heide?????:confused:
't Is er Kalm, er is daar hout en een stukje heide, dacht ik.:wtf:
- V300 register
- Verbannen