Volvo 340 1.4 Basis 1987
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Steven340;250127 schreef :
Doordat het luchtfilterhuis op de vlotterdeksel geschroefd zit zal na verloop van tijd door de trillingen van de motor de boel lostrillen.
Ik trek ook na elke 10.000km even alle schroeven en moeren na.
Bij mijn 1.7 solex carburateur steken die 3 bouten aan de onderkant van de schroefgaten uit en daar heb ik moeren op gezet met zo'n kunststof ring erin.
- Steven340
- Nieuw lid
Door de hitte smelt het nylon en trillen ze alsnog los.
Had ze er jaren geleden ook bij mijn 340 er toen op gedaan, was toen ook nog een leek. Maar maakt geen "moer" uit.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Gisteren helaas de ontdekking gedaan dat de roest onder de voorruit helaas reed iets grotere vormen heeft aangenomen dan aanvankelijk gedacht, een heel klein gaatje is ontstaan. Goede reden om binnenkort weer de plamuur/schuur en spuitkleding aan te trekken voor een botoxbehandeling
Verder zijn we nog altijd op zoek naar een scherm rechtsvoor, het liefst in de kleur. Mocht iemamd wat hebben liggen (die wel op de mail reageert ) dan hou ik me absoluut aanbevolen!
En nog een sfeerplaatje van de oldtimerdag in Millingen aan de Rijn
En vorige week op de A4 vanuit de 340 de eerste 3-serie gespot, en uiteraard even zwaaien
En zoals gezegd heeft project 340 een zusje gekregen, te weten een Renault 5 Automatic met een bekende 1.4 benzinemotor inmiddels hebben we de bumper voor, schijven en blokken voor en groot onderhoud gedaan. Momenteel zijn we bezig met wat elektronica in orde malen (o.a. claxon, sproeier voor, stuurkolomschakelaars) en hebben we nog wat klein werk te doen voor de APK.
Gewoon even een sfeerimoressie:
- Steven340
- Nieuw lid
Denk dat ik m'n advertenties maar gewoon verwijder. Wordt er zo moe van.
Ben zelfs (en dan voornamelijk via marktplaats) uitgescholde, en belachelijk dit dat....
Sorry moest het even kwijt.
Die van jouw was er even tussen in geschoten.
Op de nieuwe website zou daar aandacht aan besteed worden dat clubleden ons kunnen benaderen, (iedereen met onderdelen) en dus niet voor iedereen zichtbaar is.
Houdt het een stuk gezelliger.
Liggen bij Erik een hoop schermen, maar 9 van de 10 keer geen punt gave in kleur. Wel harde maar zal sowieso spuitwerk worden.
Beste is denk ik als je eens een afspraak met hem maakt. Zal je zijn gegevens even per Pb sturen.
- V300 register
- Verbannen
Steven340;251358 schreef : Beste is denk ik als je eens een afspraak met hem maakt.
Dit kan ik beamen, super adres :y: