show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Rogier & Wouter aan de volvo
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-12-2017 15:32 #973384
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Rogier & Wouter aan de volvo
Ben volgende week weer bij Erik, wil dan wel even een blik werpen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-12-2017 16:59 #973386
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rogier & Wouter aan de volvo
Zou mooi zijn Steven! Met een beetje geluk zitten aan dat koppelingshuis wat ik op ga halen al steunen. De voorste waren ook anders of kan ik die toch overnemen van de 1.4? Carter moet ik trouwens ook nog hebben..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
30-12-2017 23:17 #973441
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Rogier & Wouter aan de volvo
Controleer na inbouwen de hoek van de motor tov. de versnellingsbak. Dus ligt ie goed in lijn met de versnellingsbak.Controleer ook de krukaskeerringen en de carterpanafdichting. Deze onderdelen zijn nu makkelijk te vervangen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
01-01-2018 12:39 #973448
door V300 register
De voorste motorsteunen zijn als het goed is gewoon bruikbaar. Tussen het Cleon blok en de rubbers zit nog een extra beugel zodat de rubbers schuin komen te staan. De positie van de motorrubber bevestigingspunten aan de F-motoren is precies hetzelfde zonder die tussenbeugel.
Beantwoord door V300 register in topic Rogier & Wouter aan de volvo
Rogiergtx88;248116 schreef : Zou mooi zijn Steven! Met een beetje geluk zitten aan dat koppelingshuis wat ik op ga halen al steunen. De voorste waren ook anders of kan ik die toch overnemen van de 1.4? Carter moet ik trouwens ook nog hebben..
De voorste motorsteunen zijn als het goed is gewoon bruikbaar. Tussen het Cleon blok en de rubbers zit nog een extra beugel zodat de rubbers schuin komen te staan. De positie van de motorrubber bevestigingspunten aan de F-motoren is precies hetzelfde zonder die tussenbeugel.
Moderators: Mark Smeets