Weer een 360 op de dam
- V300 register
- Verbannen
Of waar kan ik deze weerstand vinden?
Heb momenteel de vraagbaak niet bij de hand
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Maar hoe en wat kan ik hier aan zien of er iets mis mee is? Heb het ijzeren lipje naast de spoeltjes opgeschuurd. De 2 contactpuntjes onderaan het lipje zitten niet tegen het lipje aan. Hoort dit? Of is dat juist het probleem?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Daarna zijn de knipperlichten er mee opgehouden. Na het plaatsen van andere relais, schakelaar en zekering functioneerd deze ook weer zoals het hoort.
Alleen de schakelaar, relais of zekering vervangen werkte niet op de een of andere manier.
Echter wil de auto nu niet meer starten. Hij gaat goed rond maar pakt niet meer aan. Na een klein spuitje remreiniger pakt de auto meteen aan. En loopt hij ook gelijk goed.
Nadat ik 30 km met de auto zonder problemen heb gereden. Heb ik hem uit gezet. Na 10 min weer proberen te starten. Maar weer pakt de auto niet aan.
En wederom met een klein spuitje remreiniger pakt hij meteen goed aan.
Ik vermoed dat de bougies aan vervanging toe zijn. Dat deze geen sterke vonk meer geven.
Jemand hier nog een ander idee over? Of een andere mogelijke oplossing weet?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;247824 schreef : Bij injectie de zekeringen van de brandstofpomp (zekeringkastje naast de accu).
Maar na een beetje remreiniger start hij gelijk en blijft dan goed op benzine lopen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
PaulKoerkamp;247827 schreef : Maar na een beetje remreiniger start hij gelijk en blijft dan goed op benzine lopen
Ik heb dat bij de 340 met mechanische pomp ook gehad. Als de motor eenmaal draait, dan blijft ie lopen. Ik kan het mis hebben, hoor het wel van de injectiekenners.