Volvo 360 (ex CUP) NickN
- V300 register
- Verbannen
Wel kreeg ik helaas het bericht dat de stallingsplek van mijn andere auto Ford Sierra binnenkort niet meer beschikbaar is. Vorige week de Sierra opgehaald, welke met een volle accu en verse benzine direct startte na een stilstand van 5 jaar. De Sierra stond gestald sinds januari 2013.
Omdat ik niet direct een nieuwe stalling kon vinden de auto maar meegenomen naar huis en daar staat hij nu in de oprit braaf naast de 360.
Plannen met de Sierra heb ik voorlopig niet, maar ik ben niet de enige in deze club die een aantal auto's gestald heeft staan...:nono:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Mooie wagen, trouwens!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Alexdepalex;249589 schreef : Welkom bij de club van de vele rib-uit-je-lijf- auto stallingen...
Mooie wagen, trouwens!
Dankjewel, ja ben benieuwd of ik iets gevonden krijg. Tot nu toe nog niet opzoek gegaan.
François;249590 schreef : Is dat een speciale versie, een Azur?
Is een van de laatste uitvoeringen geweest in 1991/1992 voordat de Mondeo kwam. Azur, GT, Ghia waren een paar van de laatste uitvoeringen.
- Steven340
- Nieuw lid
Weet er eentje bij mij in de buurt, een zwarte Sierra RS-Cosworth 3 deurs van 1987 met een mooie rode bies op de flanken, helemaal origineel. Staat al sinds 1998 stil in een hal met een dikke laag stof erop, en heeft hem al sinds '88
Echt een zeldzaamheid. Wilde hem wel verkopen maar dat ging al richting de 10.000 euro, geen spatje roest geloof iets van 40k op de teller.
Heb er wel even bij staan kwijlen
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
Ook had ik nog geen foto's van de elandrun geplaatst hieronder een twee tal:)
Aankomende maandag zal ik met de 360 naar Volvo drive gaan bij Aquabest weer een mooi ritje:o
- V300 register
- Verbannen
NickN;250231 schreef : Aankomende maandag zal ik met de 360 naar Volvo drive gaan bij Aquabest weer een mooi ritje:o
Gaaf! Ik ben benieuwd hoe je 360 er in het echt uitziet! Vergeet ook zeker niet om even bij de Volvo 300 Club stand binnen te wippen
- V300 register
- Verbannen
Aangezien ik afgelopen zomer van werk ben gewisseld en de auto van het werk niet meer privé ga rijden (Volvo V40) moet er ook een ''weekend'' auto bij komen. Zo gezegd zo gedaan, ik zag een Volvo S40 voorbij komen met nog 2,5 maand apk erop. De S40 mocht weg voor een goed bod anders bracht de eigenaar hem naar de sloop. Uiteindelijk deze sloop redder voor €250,- meegenomen en bleek nog een prima auto te zijn ondanks de kilometerstand van 325.xxx. Nu 2,5 maand later is de auto voorzien van een verse APK (setje andere koplampen gemonteerd oude waren niet helder genoeg meer) en mag de S40 weer een jaartje rond sturen:)
Helaas kon ikzelf toch niet meer helemaal uit de voeten met de bagage ruimte van de S40, per toeval kwam ik een V70 tegen en overgenomen. Inmiddels is de S40 verkocht aan een kennis. Wat ik zelf wel zeer grappig vind op een moment had ik dus drie Volvo's thuis staan welke elk tien en twintig jaar na elkaar op kenteken zijn gekomen, 1988 Volvo 360, 1998 Volvo S40, 2018 Volvo V40 alle drie met een T kenteken:)
Onderstaand nog een foto van het drietal en mijn V70 welke inmiddels is voorzien van R velgen en een bumper lipje welke ik nog had liggen, wie wat bewaard heeft wat haha.
- V300 register
- Verbannen