Volvo 360 (ex CUP) NickN
- V300 register
- Verbannen
Ga je de auto nu weer in de cup-kleuren zetten?
Het is inderdaad een goed adres, prachtig en groot respect voor wat Erik en Steven daar doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wat overigens wel grappig is, de vorige eigenaar van de 360 heeft de auto bij Erik gekocht, vergelijk de foto van 2011 en vorig weekend een bekende schuur:yesyes:
- Steven340
- Nieuw lid
De 2 blue specials zijn de ex. van Stefan No.1 en No.2
En die rode 360 GLS staat nog op de nominatie opgeknapt te worden na mijn andere projecten....
Evenals die blue specials overgens maar dat kan nog wel wat jaartjes duren.
Veel succes met het opknappen van je cup auto nick, ben benieuwd naar het rusultaat nadat deze gewrapt is :y:
- V300 register
- Verbannen
Steven340;245292 schreef : De voorste is van 1992 en op een paar plekjes na geen roest, met CVT alleen defecte koppeling iemand interesse? :no_comment:
Dat is leuk! Ook mijn bouwjaar
Dat is meteen de rede waarom we oorspronkelijk naar die 440 van mijn broer zijn gaan kijken, ik wilde een auto uit mijn eigen bouwjaar. Mijn broer vond die 440 toen zo fijn rijden dat hij deze auto maar heeft gekocht en ik mijn rode 340 weer terug kreeg
- V300 register
- Verbannen
Enkel de achterzijde achter de bumper,achterlichten en kentekenplaat netjes mat zwart gespoten. Als straks de auto geheel in de juiste kleur staat lijkt mij dit de netste optie.
Aan de auto wordt rustig aan verder gewerkt. Er staan eerst een aantal klussen in huis op het programma.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
dikketienes;245724 schreef : Zie de nieuwe foto niet. Verwijdert door tinypic denk ik.
Post aangepast:)
- V300 register
- Verbannen
Ik heb volgens mij nog een setje liggen als je wilt, voor een 3-deurs, grijze paneeltjes met de grijze niet-badstof stof. Als je ze zou willen hebben ga ik de garage afzoeken of ik ze nog heb of al aan iemand anders heb weggegeven. Dat weet ik niet meer zeker...