Yannick's 340 S6
- V300 register
- Verbannen
-
Anyway, updates volgen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
In de praktijk wil dat zeggen dat als je een bergremschakelaar neemt, deze voor het oog altijd verkeerd om zal staan.
Kleine tip: schakelaars uit de 240 passen ook, dan kun je misschien zelfs iets met het goede symbooltje vinden. Anders kun je ook het lampje uit een 340-schakelaar trekken en met een klein schroevendraaiertje het symbooltje er uit duwen. Vervolgens kun je een symbool naar wens printen en weer tussen de 2 glaasjes steken. Op die manier heb ik een R-sport knop gemaakt ter bediening van de hier op het forum bekende ''caravanschakelaar'', en dat ziet er gewoon erg leuk uit.
- V300 register
- Verbannen
-
Binnenkort maar weer verder klussen, nu genieten!
- V300 register
- Verbannen
-
Krijg de voorlamp niet vervangen. Heb er 2 andere ingezet die zo ongeveer ontploffen. Glas van de nieuwe lamp is melkwit en de voorkant eraf gebarsten. Alle zekeringen zitten er nog in en alle bedrading lijkt me oke.
Iemand enig idee?
- V300 register
- Verbannen
-
En bedoel je dat de lampjes op zich melkwit en gebroken zijn, of het glas van het armatuur?
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Beide koplampen tegenlijk kapot gesprongen bij 1 keer gasgeven (3000 toeren) :+
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Met als geval dat de dynamo vast zat. En ik maar denken wat ruikt het toch naar verbrand rubber. Stond lekker over de pullie heen te wrijven.
Boutjes zijn wel even langs als het origineel, maar liggen dieper weg.
Iets om op te letten als je er eentje vervangt voor een nieuw exemplaar.
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;249141 schreef : Meet eens de spanning. Ik had hetzelfde bij mijn 850, bleek de regelaar van de dynamo stuk, laadspanning bij stationair toerental 17,1 Volt :f
Beide koplampen tegenlijk kapot gesprongen bij 1 keer gasgeven (3000 toeren) :+
zo heb ik ook wel eens een setje Philips Vision Plus lampen zien sneuvelen. De dynamo van de 343 was overijverig en leverde af en toe ineens van die mooie spanningspieken. De 2 koplampen gingen tegelijkertijd door en de flits was zo fel dat ik het overdag tegen de huizen aan de overkant van de straat zag weerschijnen :woops:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Daar heb ik trouwens een spanningsregelaar van een sloper in gezet, het blijft een 740 :+