Volvo 340 1.4 DL NickN
- Steven340
- Nieuw lid
Spuit je de kapjes ook mee? Zie je anders altijd kleur verschil. De letters kun je weer mooi inkleuren met een dun penseeltje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Steven340;242685 schreef : Ziet er strak uit, vooral die velg :yeah:
Spuit je de kapjes ook mee? Zie je anders altijd kleur verschil. De letters kun je weer mooi inkleuren met een dun penseeltje.
Dankjewel! De kapjes heb ik nu ook meegespoten. De letters was ik inderdaad van plan in te gaan vullen. Wanneer ik hieraan start zal ik een update plaatsen:D
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
François;242765 schreef : 2 jaar APK!
Inderdaad goed gezien François! Sinds gisteren heeft de 340 weer 2 jaar APK:w00t:
Wat staat er nu als volgende op de planning:
- Hella verstralers
- Race/rally stuurtje
- subtiel verlagen
- BBS look velgjes opknappen
Het is niet origineel maar ik vind het leuke upgrades:)
- V300 register
- Verbannen
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13333017_10154042414561049_6379282386276775113_n.jpg?oh=626921786ec09ab25b33f1dbcf4f8b8f&oe=58720CFD
- V300 register
- Verbannen
Afgelopen weekend begonnen met de verhuizing. Aangezien de 340 de enige auto met trekhaak is omgetoverd tot verhuiswagen. (Ja.... ik weet dat de aanhanger te zwaar is....)
Bij de nieuwe woning zal de 340 wel een vast plekje krijgen in de dichte garage waar ik dan ook fijn aan de auto kan werken.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Erik;243120 schreef : Mooi plaatje en mooi bericht. Hoort dat grasveld hiervoor er ook bij?
Nee dat helaas niet Erik, dat was de tuin van de vorige huur woning. Ik zal komend weekend foto's maken van de 340 in zijn winterslaap in de garage:)
- V300 register
- Verbannen
En ja tijdens het opruimen kom je nog wel leuke dingen tegen. Ze komen niet onder de auto:crazy2:
Sinds december niet meer met de auto gereden wel een paar keer gestart en dat ging na een paar pogingen goed. De 340 staat nu buiten op de oprit maar het is ooit wel de bedoeling dat hij binnen in de garage komt:)