show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 GLS 1985
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2012 12:24 #908575
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Weer een update, goed nieuws voor de auto.. slecht nieuws voor de familie 
Laatst bij William een injectie tank opgehaald, deze is anders dan de tank die ik had (carburateur) en die er met veel moeite onder gehangen! echt een klote karwei maar het is gelukt!
dus nu alles origineel qua injectie en brandstof toevoer, alleen deed de auto het daarna nog niet goed. dus gisterochtend de auto op de stoep gezet om het voorfilter ertussen uit te halen..
komt m'n vader aanfietsen, valt van z'n fiets en ik hoor hem help roepen.. ik gauw naar hem toe gerend samen met m'n moeder en m'n broer! hij had geen gevoel meer over de rechterkant van z'n lichaam en knallende hoofdpijn.. we hadden meteen door dat het fout zat dus zo snel mogelijk 112 gebeld, ze waren er binnen een kwartier geloof ik, het leek wel uren op dat moment.. maar wat was ik blij toen ze er eindelijk waren! binnen een paar minuten lag hij in de ambulance en reden ze naar het ziekenhuis! m'n moeder mee in de ambulance en m'n broer in de auto er achteraan.. ik bleef thuis om me andere broer in te lichten die even weg was! eerst een half uur in de tuin gezeten om bij te komen, toen maar al trillend onder de auto gekropen en even een koperen pijpje tussen de twee slangen geschoven zodat de auto weer van de oprit afkon, en alles opgeruimd.. en naar het ziekenhuis gegaan..
nu 24 uur later nog weinig verbetering, geen spraak en rechterkant weinig spierbeweging.. hij lachte wel toen m'n oma binnenkwam:)
's avonds terug uit het ziekenhuis maar even een klein rondje gereden en alles werkte goed! motortje heeft wel wat last van het achterstallig onderhoudt maar daar gaan we nu aan werken

Laatst bij William een injectie tank opgehaald, deze is anders dan de tank die ik had (carburateur) en die er met veel moeite onder gehangen! echt een klote karwei maar het is gelukt!
dus nu alles origineel qua injectie en brandstof toevoer, alleen deed de auto het daarna nog niet goed. dus gisterochtend de auto op de stoep gezet om het voorfilter ertussen uit te halen..
komt m'n vader aanfietsen, valt van z'n fiets en ik hoor hem help roepen.. ik gauw naar hem toe gerend samen met m'n moeder en m'n broer! hij had geen gevoel meer over de rechterkant van z'n lichaam en knallende hoofdpijn.. we hadden meteen door dat het fout zat dus zo snel mogelijk 112 gebeld, ze waren er binnen een kwartier geloof ik, het leek wel uren op dat moment.. maar wat was ik blij toen ze er eindelijk waren! binnen een paar minuten lag hij in de ambulance en reden ze naar het ziekenhuis! m'n moeder mee in de ambulance en m'n broer in de auto er achteraan.. ik bleef thuis om me andere broer in te lichten die even weg was! eerst een half uur in de tuin gezeten om bij te komen, toen maar al trillend onder de auto gekropen en even een koperen pijpje tussen de twee slangen geschoven zodat de auto weer van de oprit afkon, en alles opgeruimd.. en naar het ziekenhuis gegaan..
nu 24 uur later nog weinig verbetering, geen spraak en rechterkant weinig spierbeweging.. hij lachte wel toen m'n oma binnenkwam:)
's avonds terug uit het ziekenhuis maar even een klein rondje gereden en alles werkte goed! motortje heeft wel wat last van het achterstallig onderhoudt maar daar gaan we nu aan werken
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2012 12:57 #908577
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 GLS 1985
Joris, sterkte. Dat is behoorlijk schrikken.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2012 12:58 #908578
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 360 GLS 1985
ai dat is zeker niet best, sterkte!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2012 12:59 #908579
door V300 register
Oef, slecht nieuws. Veel sterkte
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2012 13:37 #908583
door V300 register
Beterschap gewenst en veel sterkte!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2012 14:09 #908584
door V300 register
Das wel schrikken zeg. Ik hoop dat het snel weer beter met je vader gaat!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2012 16:33 #908587
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Volvo 360 GLS 1985
Veel beterschap met je vader
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2012 20:14 #908591
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Volvo 360 GLS 1985
beterschap met je vader en sterkte voor de familie!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-05-2012 23:27 #908598
door V300 register
Niet veel goed nieuws helaas, de scan van vanochtend liet zien dat er een deel van de linker hersenhelft beschadigd is.. het enige wat we kunnen doen is afwachten, hopen op herstel!
bedankt dat ik het hier even kwijt kan, het is erg lastig en ingrijpend
de auto doet het gelukkig goed, vandaag zelfs even gewassen (was al erg lang geleden) en sommige stukken gepolijst.. soort bezigheidstherapie
bedankt dat ik het hier even kwijt kan, het is erg lastig en ingrijpend
de auto doet het gelukkig goed, vandaag zelfs even gewassen (was al erg lang geleden) en sommige stukken gepolijst.. soort bezigheidstherapie
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
28-05-2012 10:21 #908613
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 GLS 1985
Ai heel veel sterkte! van je afschrijven helpt, dus post gerust..

Moderators: Mark Smeets