Anjo's 1980 343 DL
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
trouwens, glt striping op een 343; het moet niet gekker worden:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
waarom zou ik? helemaal origineel vind ik er geen fuck aan, ik geef liever m'n eigen twist aan een auto; of anderen dat nu wel of niet leuk vinden, tsjah dat doet me eigenlijk helemaal niets.Stefan;125603 schreef : Gewoon lekker origineel laten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;125590 schreef : die stickers komen er idd niet op, past ook niet echt zo heel mooi icm deze kleur.
trouwens, glt striping op een 343; het moet niet gekker worden:D
Even voor de duidelijkheid, is de originele 343 GT striping (twijfel nu even tussen GT en GLT; zou thuis is moeten kijken) die ik bedoel, origineel is ze dus wel, het is dan mss geen GT auto, maar... Ziet er volgens mij wel cool uit!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Anjo, zo'n DLS motorkap lijkt me ook wel geinig eigenlijk, misschien een goed idee van Jeroen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Pff, zouden er een clubactiviteit van moeten maken ofzo! Middagje voorraad excellen!
Nee, dat komt allemaal nog hoor, maar niet de eerste weken of maanden vrees ik!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Jos360;125662 schreef : Anjo, zo'n DLS motorkap lijkt me ook wel geinig eigenlijk, misschien een goed idee van Jeroen?
voordat jeroen er over begon was er door mij al een DLS/GLS kap geregeld:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
eerste scheutje diesel eroverheen en een beetje kwasten (zie verschil links-rechts):
schone kop:
gereedschap hiervoor was eigenlijk heel makkelijk; een tweetal platte kwasten (1 van 25mm breed en een van 50mm breed), 3 liter rode diesel en een schoonmaakbak. nadat het grove vuil schoongemaakt was kon ik verder met wat afwerking. ik heb om het gevlakte alu schoon te krijgen een stuk luchtgereedschap gebruikt, een speciale luchtfrees voorzien van een kunststof borstel; in dit geval een borstel speciaal voor aluminium. wat gebeurt er; de frees verwijderd alle onregelmatigheden van het materiaal, zonder het aluminium zelf aan te tasten.
de bekende resten van de waterpomppakking (idem voor die van het plaatje aan de andere kant van de kop) heb ik vroeger wel eens een uur op staan kloten met een chirurgisch mesje, pakking schraper en ook een spatel. met deze tool was binnen 10 minuten de complete pakking verdwenen.
het vlak van de kop moet ik nog goed nalopen; ik ga hem vanavond even in de freesbank spannen en vervolgens met eenzelfde borstel over het materiaal heen, hij stuiterde regelmatig van het vlak af (vooral bij de zijde waar de stoterstangen doorgevoerd worden) en door de borstel en de kop stabiel in te klemmen ga ik dit ongewenste effect mooi tegen.
nog even een spruitstukpakkingkje, voorpijppakkingkje en waterpomppakkingkje opsnorren en ik kan aan de slag:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.