show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-04-2013 09:30 #926596
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
Half jaar rusten is niet nodig. Toegegeven, de lak uit laten harden is nodig maar langer dan een week zou ik nooit wachten. Dat wordt overigens bij schadeherstel en dergelijke waar gespoten wordt ook niet gedaan.
Voorzichtig zijn met opbouwen is wel nodig, maar dat lijkt me een open deur.
Voorzichtig zijn met opbouwen is wel nodig, maar dat lijkt me een open deur.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-04-2013 09:34 #926597
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
Ja snap ik maar het zou zonde zijn om nu kleine dingen te overhaasten.
Half jaar rusten ivm harden van de lak, in principe is 2 weken rond de 20gr al genoeg maar je moet het eerste halfjaar zowieso supervoorzichtig zijn met de lak, ook wat wassen en poetsen betreft.
Half jaar rusten ivm harden van de lak, in principe is 2 weken rond de 20gr al genoeg maar je moet het eerste halfjaar zowieso supervoorzichtig zijn met de lak, ook wat wassen en poetsen betreft.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-04-2013 09:38 #926598
door V300 register
Ik ga wel de tijd nemen om op te bouwen en meteen groot onderhoud uitvoeren. Ik zou het leuk vinden als ik er mee op vakantie kan, maar m'n blauwe 360 rijdt nog altijd uitstekend, dus ik heb geen echte haast.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-04-2013 10:17 #926599
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
J-L; als ik je een tip mag geven; ga eerst de chromen sierlijstjes rond de ramen terugplaatsen en daarna pa de ruiten.
Ik heb het destijds andersom gedaan en dat was echt de meest bloed-onder-de-nagels-vandaan-halende, tijdrovende, en irritantste klusaller tijden. Met afstand.
Als je als eerste de lijstjes terugplaatst, heb je veel meer ruimte en bereikbaarheid.
Ohja, in Brummen zit een zaak die relatief goedkoop (zzp'er) de auto een Mike Sanders vet behandeling kan geven. Heb ik goede ervaringen over gehoord.
Ik heb het destijds andersom gedaan en dat was echt de meest bloed-onder-de-nagels-vandaan-halende, tijdrovende, en irritantste klusaller tijden. Met afstand.
Als je als eerste de lijstjes terugplaatst, heb je veel meer ruimte en bereikbaarheid.
Ohja, in Brummen zit een zaak die relatief goedkoop (zzp'er) de auto een Mike Sanders vet behandeling kan geven. Heb ik goede ervaringen over gehoord.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-04-2013 12:21 #926608
door V300 register
waar doen ze vet op of in?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-04-2013 12:22 #926610
door V300 register
In de holle ruimtes, in plaats van tectyl. Het voordeel van dat vet is dat het niet uitdroogt geloof ik.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-04-2013 12:35 #926611
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
Alle holle ruimtes, dus ook portieren e.d.
evt. is een bodembehandeling ook mogelijk, en de prijzen vallen in verhouding tot de klassieke ML-stations lager uit
Mike Sanders vet is nog in opkomst, ze hebben nog niet de grote naamsbekendheid die ML wel heeft en dat zie je terug in de prijzen
evt. is een bodembehandeling ook mogelijk, en de prijzen vallen in verhouding tot de klassieke ML-stations lager uit
Mike Sanders vet is nog in opkomst, ze hebben nog niet de grote naamsbekendheid die ML wel heeft en dat zie je terug in de prijzen
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-04-2013 12:50 #926612
door V300 register
Maar wat is beter?
Ik heb van alles gelezen over hoe goed Sanders vet is, en van alles over hoe goed of slecht ML is. ML valt met tot nu toe niet tegen in elk geval, alleen het schijnt dat je dat elk jaar moet herhalen. Bij Sanders vet zou dit niet/minder nodig zijn...
Ik heb van alles gelezen over hoe goed Sanders vet is, en van alles over hoe goed of slecht ML is. ML valt met tot nu toe niet tegen in elk geval, alleen het schijnt dat je dat elk jaar moet herhalen. Bij Sanders vet zou dit niet/minder nodig zijn...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-04-2013 13:58 #926618
door V300 register
Voordeel van Mike Sanders Vet is dat het echt ?veral tussen de naadjes/kiertjes trekt, en daar ook blijft. Voor restauraties ideaal. Een kennis heeft zijn Fiat Panda geheel gerestaureerd, en daar ook MS vet in gedaan. Het is een 4x4, dus er komt veel torsie op dat koetsje. Tot op heden is er geen roest meer opgetreden, erg positief dus.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-04-2013 20:51 #926635
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic De Volvo 360 GLS van Jean-Luc
Na vanmiddag de reacties gelezen te hebben had ik eigenlijk al wel verwacht dat de volgende opmerking al gemaakt zou zijn:
"Dan wordt het dus echt een vette bak"
:+
"Dan wordt het dus echt een vette bak"
:+
Moderators: Mark Smeets