show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
17-06-2009 22:43 #784670 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340

volvofiel;109724 schreef : Hmmm, volgens mij klopt hier iets niet :p


je hebt helemaal gelijk :woops:
aangepast

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2009 22:58 #784673 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
OV is wennen, maar kan best goed gaan ook! Hangt er een beetje van af! Ik ga vanwege mijn werk elke dag met de trein (rij dan ook gratis want werk bij de spoorwegen) maar met de auto is niet alleen duur, maar ook gewoon elke keer weer file! Daar heb ik geen zin in! In de trein ook niet, maar toch liever dat dan elke dag staan aanschuiven!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
17-06-2009 23:05 #784675 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Belgi? is anders dan Nederland, sowieso is het bij jullie super goedkoop in vergelijking met bij ons! Ik heb gratis OV omdat ik student ben, als deze maatregel niet was dan deed ik wel carpolen, want met zijn 2en benzine in de file verstoken is goedkoper dan met 2 mensen een retourtje Eindhoven (pp meer dan 20 euro, en dat reis ik elke dag! Dat zijn 55 kilometer met de auto)

Maar we zijn dit topic een beetje aan het kapen, mod's?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-06-2009 19:13 #784827 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Tja, het gaat er om dat ik alleen in regio den haag reis, vaak `s nachts.. dus op zo, ma, di en woe nacht zou ik een probleem hebben! en die andere nachten rijd de nacht bus om het uur... dus daar word ik ook niet beter van!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2009 19:20 #784828 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Tja alleen op do,vr en za avond heb je de nachtbussen hier. Verder rijden de reguliere lijnen doordeweeks ongeveer om 0.00 weg van het eindpunt om nog 1 slinger te maken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 22:03 #785326 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Dat je meer uitgeeft,dan waar je voor hem hebt gekocht is zowieso het geval.
Heb dat ondertussen aan mijn 86-er ook al uitgegeven.
Maar het is een hobby en je hebt/krijgt er plezier in.
Misschien kun je deze week gaan tuffen en kun je bij een volgend evenement meedoen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 22:09 #785330 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Boah, ik heb inmiddels meer dan het 5-voudige van de aanschafprijs in onderhoud gestoken.
Dat is ook een beetje het lot wel, als je een oude auto wilt (blijven!) rijden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-06-2009 22:12 #785333 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Nou hoop dat je na een week klussen,de 86-er wat beter hebt gekregen!
Dat je meer geld uitgeeft dan dat je hem koopt,is vaak het geval!
Dat is bij mijn 86-er ook reeds het geval en die is ook nog niet ready.
Zolang je er maar plezier in hebt,want het blijft een hobby.
Goed voor het overeind houden van de NL volvo's!
Tot een evenement!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2009 17:30 #792885 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340



Werkzaamheden tot nu toe: achteras er onder.. wat laswerk, de dorpel aan de betuurders kant was rot, is nu weer als nieuw!

auto heeft een verbruik van 1 op 7,4.. iets te veel van het goede. Heb nu wel het id dat de pakking tussen je carb en cilinder lek is! iemand een id waar ik die het beste kan bestellen?

misschien nog meer mensen een id over het verbruik?

het blijft een heerlijke auto!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2009 17:34 #792886 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
laat de auto met warme motor stationair lopen, trek vervolgens slang A en B los, als er een direct gaat zuigen (bijv B) dan is dat al fout.



blaas ook nog even in de slangen volgens de blaastest, verder beschreven op deze pagina

hoe loopt hij verder stationair? is dat stabiel op het zelfde toerental en hoorbaar onder de 900rpm?, gebeurd er wat met het stationair toerental als je herhaaldelijk op de rem trapt?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD