show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2009 12:34 #629155 door V300 register
Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340 is gemaakt door V300 register
Hallo allemaal!

Op navolging van het volgende topic: forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=4991

Ik ben Marvelous, en ben 3 jaar en 2 dagen ouder als dat mijn 340 is!

Mijn 340 is verre van netjes, wat roest, kromme achteras en nogal verwaarloost en heel erg afgetrapt door de vorige eigenaar... :mad:

Gister middag samen met een vriend van me kleine gebreken allemaal gemaakt, verlichting ed. En ben nu op zoek naar een achteras, liefst niet te ver van den haag... maar wat moet, dat moet!

kan iemand mij meer vertellen over deze auto?
kenteken: PT-91-YX
Volvo 340 1.4 Variomatic
van 7 juli 1986




Deze auto heeft wat deuken en klein beetje schade..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2009 12:44 #784088 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
welkom marvin!

Leuk om er bij te komen als clublid!

Ook leuk dat er een spoiler en zonnedak inzit.
Kun je alleen fotograferen als je in een appartement woont!?
Bekende straten zo,herken het wel,mijn broer woont net in Rijswijk aan de rand van Den haag(da costalaan).
Kom wel eens op bezoek bij hem.

Erik in Landhorst heeft vast wel een achteras(je) voor je liggen.
Heeft mij ook geholpen en heeft wel het nodige nog liggen.
Hoop dat je veel plezier ervan hebt/krijgt?
Die van mij is net een maandje ouder,maar is(gelukkig) wel heel goed verzorgd geweest.

Good luck,arthur.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2009 13:13 #784089 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Volgende week zondag een poetsclinic in oosterhout!
Zou hij flink van opknappen!
Alleen,haal je dat met die achteras?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-06-2009 13:16 #784090 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Leuk!

Je zult er vast heel veel lol mee beleven :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2009 13:19 #784092 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Arthianus:

Ik hoop dat me as dan wel af is! ik heb gereageerd op een adv. op de site van iemand uit maarssen, gister al! alleen nog niks terug... hij zou 80 euro vragen voor de as en bladveren etc..

verder heb ik nogal een onregelmatige baan, dus ik werk gewoon vaak op zaterdag of zondag... dan wel in de nachten :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-06-2009 13:42 #784093 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Uit Maarssen en met heeeel veeeeeel onderdelen? Dat moet Wiliam wel zijn ;)

Ik vind het knap dat je de stap aandurf om een afgeragde 340 te kopen, terwijl de keuze uit 340's nog vrij groot is en je ook een betere had kunnen kopen. Juist dat bewijst dat je een echte liefhebber bent, omdat je deze wilt redden en er ook nog veel tijd en geld in gaat steken, chapeau!

veel plezier met de auto! :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2009 13:54 #784094 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340
Ja zou leuk zijn!
Helaas moet ik vaak ook op zaterdag werken,maar de zondag wil ik er er wel graag bij zijn,misschien dat het nog een nieuwe wordt:-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2009 13:56 #784095 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340

v0lv0freak;109140 schreef : Uit Maarssen en met heeeel veeeeeel onderdelen? Dat moet Wiliam wel zijn ;)

Ik vind het knap dat je de stap aandurf om een afgeragde 340 te kopen, terwijl de keuze uit 340's nog vrij groot is en je ook een betere had kunnen kopen. Juist dat bewijst dat je een echte liefhebber bent, omdat je deze wilt redden en er ook nog veel tijd en geld in gaat steken, chapeau!

veel plezier met de auto! :)


Dat klopt! alleen is hij denk niet zo veel online?? liefst had ik die as vandaag opgehaald :)
Wil de 340 zo snel mogelijk goed hebben.. september de apk! maar heb op dit moment ook geen dagelijkse auto... alleen een snorscootertje, maar heb een hekel aan regen ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
14-06-2009 14:01 #784097 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340

Marvelous;109142 schreef : Dat klopt! alleen is hij denk niet zo veel online?? liefst had ik die as vandaag opgehaald :)


Ik heb een keer met hem gemaild en had binnen 4 uur antwoord.. maargoed, dat kan toeval zijn geweest ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-06-2009 14:53 #784100 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo, Voorstellen, nieuwe naam + auto! 340

arthianus;109134 schreef : Bekende straten zo,herken het wel,mijn broer woont net in Rijswijk aan de rand van Den haag(da costalaan).
Kom wel eens op bezoek bij hem.


Zo te zien is het de Houtwijk.:yesyes:

Da Costalaan in Rijswijk? Dat zijn veel oudere huizen. Totaal niet te vergelijken met de Houtwijk.

Volgens de RDW is het een 340 basis, dus geen DL of Winner Special. Heeft de 340 alleen een taartschep als extra? Of zijn er nog wat leuke goodies opgekomen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD