show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

even voorstellen 343 dl '79

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-10-2008 18:43 #731206 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen 343 dl '79
Mijn schade-expert heeft in mijn geval (een klein deukje dat opzettelijk in de deur was getrapt) iets minder dan 450 euro ex btw gerekend. In dat geval krijg je geen gezeur met 'total loss' etcetera.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-10-2008 19:16 #731208 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen 343 dl '79

AvdAkker;71790 schreef :
jeroen, vergeet ook niet het controleren van de riemen + riemspanning en het afstellen van de koppeling bij je onderhoudsbeurten, zeer belangrijk bij een vario! ik zie dat je in utrecht woont, ik woon daar niet zo ver vandaan en ik wil je gerust laten zien hoe dat moet, makkelijkste en snelste is met brug.


bedankt! nu is het alleen dat de brug in ede is. staat dit ook vermeld in de vraagbaak? erg handig boek overigens. ik werk hier ook mee met de 340.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2008 19:59 #731210 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic even voorstellen 343 dl '79
in de vraagbaak staat het afstellen van de riemen weergeven, en het vervangen van de koppeling, het afstellen niet.

het afstellen van de koppeling is ook weer iets waar je 1x naar kijkt en het gelijk gewoon weet. het stelt niets voor alleen moet je even weten wat je doet.

het cvt gedeelte van de vraagbaak (inclusief stuk over de centrifugaalkoppeling) is uiteraard altijd interessant om te lezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-10-2008 20:11 #731213 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen 343 dl '79
ik laat het je weten wanneer hij op de brug staat!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-10-2008 20:53 #731229 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen 343 dl '79
Als je 400 krijgt zou dat toch helemaal mooi zijn. Ben benieuwd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-10-2008 21:03 #731234 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen 343 dl '79
jullie zitten in Ede, toch?


Ik weet hier bij mij in de buurt 1 bedrijf wat dit prima zou kunnen oplossen voor niet teveel geld. Ik neem aan dat het voor jullie alleen uitgedeukt en strakgemaakt hoeft te worden + primer.

Wat herstelwerk aan een mooie (=glimmend gelakte) koets duur maakt is de kleurlak, blanke laklaag, en het feit dat het spuitwerk over andere plaatdelen uitgeneveld moet worden om geen kleurverschil te krijgen. Dat hoeft in dit geval helemaal niet, dus lijkt me dat je voor de dagwaarde (die heel laag is, maar die je zowieso krijgt = 500 euro ofzo) deze buts best kunt laten maken.

edit nog effe voor de goede orde het bedrijf:

Schrauwen Autoschade
Molenstraat
Kruisland

meer gegevens heb ik niet maar via tel.gids kom je wel bij ze. mocht je geen goede dichter bij huis vinden.


ennuh:

Natuurlijk zijn we ook nog even onder de motorkap gaan kijken. Hierbij zijn we toch wel geschokken. Je verwacht natuurlijk dat als je een auto van een liefhebber haalt dat hij ook goed onderhouden is.
- corrosie op de bougies, zijn nu vervangen
- GEEN motorolie, nu wel.
- zwart luchtfilter, nu weer mooi geel.


0wned! :humor:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2008 08:35 #731290 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen 343 dl '79
't Kan nooit h??l dramatisch zijn met het onderhoud, ik heb m in Februari nog n grote beurt gegeven.

Jammer van de schade. Zeker nu je hem pas net hebt! Hopen dat de verzekeraar goed betaald, kun je misschien het neusje ook mee vervangen. Als je nog hulp nodig hebt bij herstel: Ik woon ni de buurt (als je idd in Ede woont)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2008 09:16 #731292 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen 343 dl '79
ouders wonen in ede, ik in utrecht en eefje in amstelveen. we zijn dus redelijk flexibel.

vandaag wordt er gekeken door een expert. en zien we wel of het gemaakt wordt of dat we geld krijgen.

neusje wordt vandaag door mij opgehaald. dan kan het opknappen beginnen. foto's voor het idee van kleur samenstelling komen spoedig.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2008 11:27 #731298 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic even voorstellen 343 dl '79
Dat is een redelijk akelige deuk. Rondom Ede-Barneveld zijn verschillende goede schadeherstelbedrijven. Ik ben met de V44 club een keer op bezoek geweest bij een dergelijk bedrijf en Jeroen v B. maakte laatst melding van een goed adres. Naast het werk wat ze doen, kunnen ze je ook heel goed advies geven. Natuurlijk hebben we ook een plaatwerkdag bij de V3C en een leuk thema zou uitdeuken zijn.

Gefeliciteerd met de ex-auto van Paul G. Ik ben blij dat Ruben er voor gezorgd heeft dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen. We zien je graag eens bij een sleuteldag, wintermeeting, BBQ, nachtrit, plaatwerkdag, toerrit, theeleut of een andere activiteit van de V3C verschijnen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2008 14:22 #731309 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen 343 dl '79

antiekeradio;71831 schreef : jullie zitten in Ede, toch?


Ik weet hier bij mij in de buurt 1 bedrijf wat dit prima zou kunnen oplossen voor niet teveel geld. Ik neem aan dat het voor jullie alleen uitgedeukt en strakgemaakt hoeft te worden + primer.

edit nog effe voor de goede orde het bedrijf:

Schrauwen Autoschade
Molenstraat
Kruisland


ede en kruisland is een 130 km. ik geloof dat er wel iets dichterbij is ;) ook denk ik dat er in utrecht ook wel wat te vinden is. komt allemaal goed. anders is het geld mooi mee genomen! jammer dat ik zelf zou moeten uitdeuken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD