show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

even voorstellen 343 dl '79

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-10-2008 12:29 #628027 door V300 register
even voorstellen 343 dl '79 is gemaakt door V300 register
Even voorstellen.

Wij zijn Jeroen en Eefje. Eefje is net afgestudeerd lerares. En ik ben nog student aan de Hogeschool Utrecht, richting Commerci?le economie.

Wij gaan al een aantal jaren met vol plezier op de vakantie met de Volvo 340 ?84 van mijn moeder. (jha ik onderhoud dus ik gebruik ;)). Nu is de tijd aangebroken dat ook mijn vriendin een auto kon gaan kopen. Eerste echte salaris lag op de deurmat dus we konden gaan zoeken.

Er zijn meer dan genoeg 340?s te vinden. Ook tegen leuke prijzen. Nu is een van haar wensen dat we de auto zelf gaan spuiten. Met dit in ons achterhoofd zijn wij gaan zoeken. Naar een ?harde? 340. Het is dan geen probleem dat er nog iets moet gebeuren.

Na een keer gereden te hebben in een 340 in Eindhoven met een variomatic was mijn vriendin al helemaal verkocht aan een vario. Alleen ik was niet verkocht aan die auto. Hij was mooi, maar ik vertrouwde de vario niet. Erg veel herrie. En ja, de persoon geloofde ik ook niet helemaal. Hierna zijn we toch ook nog even langs de 340 van Robin Kortekaas geweest. Deze was ook weer erg mooi, met de bekende roestplekken. Helaas was de roest ook op de bodemplaat te vinden en hierdoor ook het krikpunt. Lijkt op een kleine klus. Maar kan ook erg groot worden. Voor ons een te groot risico.

Na een post op dit forum hebben we een reactie gekregen van Ruben deze had een ?harde? 343, 1979 maar wel lelijk (ook wel bekend als de ?Chocolip?)! Dit klok als muziek in de oren. Mijn vriendin moest die avond hockeyen dus ik ging wel even kijken.
Na mijn werk in de trein gestapt, Naarden-Bussem, en op naar Kerkrade. Bij aankomst leek het als een lot in de loterij. Na een stuk rijden was ik al helemaal verkocht.