Low Budget Pimping Volvo 343 Winner
- V300 register
- Verbannen
-
Ori Volvo 340 & gevonden bij de kringloop voor 2,50 :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Voor de rest: Grootse plannen! Ik ben benieuwd!
Oh, en die intercooler..., is dat niet een oliekoeler heel stiekem? En zit die nog ergens op of is het puur voor de show?
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;69777 schreef : Persoonlijk vind ik die verstralers op de grille net wat te groot, maar ieder zijn ding.
Voor de rest: Grootse plannen! Ik ben benieuwd!
Oh, en die intercooler..., is dat niet een oliekoeler heel stiekem? En zit die nog ergens op of is het puur voor de show?
Inderdaad, ieder z'n mening. Ik hou ook niet van gepimpte auto's, maar vind het wel geinig om er een beetje aan te knutselen. Echt mooi is het ook allemaal niet

Volgens mij is het ook een oliekoeler. Maar dat mag de pret niet drukken; staat wel stoer zo

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Die fotolocatie is ideaal trouwens, daar maak ik m'n foto's ook:D
Toppie auto hoor, helemaal strak, nergens roest te bekennen op de plekken die doorgaans rot zijn:worship:
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het zou zomaar kunnen dat ik die achterruitjalouzie van je gekocht heb. (jaartje of 2 geleden?) Die is toen opgestuurd in een gedeelte van een doos van een nieuwe fiets geloof ik?
Die jalouzie was uiteindelijk niet voor het 3e type 360 bedoeld dus ik heb hem aan Doeke doorverkocht.
Ik heb er alleen wel flink meer als ?2,50 voor betaald!

- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;69796 schreef : Welkom Piet!
Het zou zomaar kunnen dat ik die achterruitjalouzie van je gekocht heb. (jaartje of 2 geleden?) Die is toen opgestuurd in een gedeelte van een doos van een nieuwe fiets geloof ik?
Die jalouzie was uiteindelijk niet voor het 3e type 360 bedoeld dus ik heb hem aan Doeke doorverkocht.
Ik heb er alleen wel flink meer als ?2,50 voor betaald!
Kan maar zo, maar 25 euro is nog geen geld voor zo'n prachtaccessoire! Vind het maar 's! Heb er nog steeds spijt van dat ik 'm weg gedaan heb...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

25 euro was inderdaad een koopje. (buiten het feit om dat hij dus niet paste :humor:)
Ik begin mezelf er nu wel van te verdenken dat ik Doeke n?g meer heb laten betalen... :woops:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-