show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

340 gl special

  • Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2008 22:36 #728719 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic 340 gl special
Willem: dat ziet er zo op de foto bijzonder goed uit. Als ie in het echt ook zo hard en strak is(ook achter de lak) dan heb je een kostbaar exemplaar in handen. Zuinig op zijn!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-09-2008 01:19 #728742 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 340 gl special
willem heeft het getroffen met deze auto inderdaad,een mooi exemplaar..werkende elektrische ramen,en deurvergrendeling..die doen het niet bij mijn special..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-09-2008 22:14 #728894 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 gl special
Dank jullie allemaal voor de super leuke reacties. Hij ziet er echt netjes uit en ik ben er ook zuinig op ja. Auto staat straks ook binnen zodat deze mooi blijft, zit er dus wel aan te denken om er nog een 340 een keer bij te kopen voor dagelijks gebruik. Ik kom as weekend ook naar de beurs dus ben benieuwd naar de andere 300's die er zullen staan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-09-2008 22:19 #728896 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 gl special
En ja Doeke ik ben me er de afgelopen tijd bewuster van geworden dat dit nog een heel mooi exemplaar is mede door de vele reacties om me heen laatst ook een oudere man wiens duim omhoog ging toen ik als jong broekie langsreed, echt geweldig( zelfs tijdens het tanken spreken ze je aan), dus ik zal er wel extra zuinig op zijn, het is ook de bedoeling dat deze 340 nooit meer van de hand gaat en het een echte klassieker te laten worden!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-09-2008 22:41 #728900 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 340 gl special
ik keek ook mijn ogen uit vorig jaar op de vkb met al dat moois van volvo..de 3 serie was ook goed vertegenwoordigd..toen ik vanmiddag nog de vario aan het controleren was kreeg ik ook complimenten van verschillende mensen.,als ik met de volvo naar de dealer ga dan zijn ze stik jaloers tegenwoordig,want de oudere monteur weet alles van de 340/360.,de jongere generator niet..laatst nog een discussie gehad met een broekie van een monteur,die zei dat deze volvo's allemaal voorwielaandrijving hadden..ook oudere mensen staan raar te kijken als je je 340 special staat te vertroetelen,die begrijpen er helemaal niets van dat je als jongere een volvo 340 tik heb..en dat de volvo 340/360 een klassieker word is een feit..dat zeiden de buren al tegen mij dat ik een mooie auto in mijn bezit heb.,een echte klassieker in spe..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2008 23:24 #728909 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 340 gl special
:yummie: Wat een prachtbak! :yummie:

340 sensation;69378 schreef : zit er dus wel aan te denken om er nog een 340 een keer bij te kopen

Nou nou... de 300-mania heeft jou wel heeel snel te pakken gekregen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-09-2008 23:33 #728912 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 340 gl special
alleen maar goed bezig die willem..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-09-2008 22:45 #729089 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 gl special
Dank je! Ja mooi wit moet mooi blijven, maar idd 300 mania is wel sterk aanwezig.

Dit is wel mijn 5de 340 maar de 4 hiervoor waren allen in gebruikte conditie en er moest het een en ander aan gebeuren. Die heb ik dan ook opgeknapt, maar telkens als ik klaar was, was er een kennis of vriend die de 340 wilde kopen en inmiddels rijden er 3 hiervan nog rond in mn vriendenkringen gelukkig dus laatst dacht ik bij mezelf nu wordt het tijd om een mooie aan te schaffen en die niet meer weg te doen, maar voor de hobby te gebruiken.

Dus dat is deze geworden en die gaat dan ook niet meer weg.

Toekomstplannen zijn de aanschaf van een extra 340, en volgende zomer een 850 T5R erbij( nog wel ff sparen). Ja ik weet het, veel hooi op de vork maar dit is toch echt wat ik wil. Eenmaal Volvo altijd volvo zullen we maar zeggen!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-09-2008 22:49 #729093 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 gl special
Deze 340 moet daarom in topstaat blijven en als klassieker door het leven gaan. Helaas zie ik er steeds meer op de sloop verschijnen dus dat motiveerd om er extra zuinig op te zijn! Daarom vind ik het top dat er een 300 forum en club zijn, ga dat moois van jullie zeker a.s klassiekers beurs bekijken!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2008 22:58 #729097 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 340 gl special
donders, dit is de eerste keer dat dit topic me opvalt, wat een schitterende wagen!!
persoonlijk vind ik de wieldoppen het enige wat afbreuk doet aan de auto, deze kar met een setje 14" open glt wielen zou al helemaal goed staan, jammer dat je die helaas niet zomaar tevoorschijn kan toveren

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD