340 gl special
- V300 register
- Verbannen
-
Goeie tip van de klassiekers beurs maar dat is als ik het goed begrijp dus eind september??
Ik ga zeker proberen om daar naartoe te komen met de volvo.
En jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst volvo freak!
Auto wordt zsm in polish gezet en da komen er nIeuwe fotos op het forum, hou jullie op de hoogte hiervan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik bedoel de wielkastranden achter. Als je boven/naast het wiel voelt, voel je een rand waar vaak modder en andere zooi op blijft liggen. Voor het behoud van de carrosserie doe je er goed aan om dit schoon te maken.
Edit: Ja, de Volvo Klassieker Beurs (kortweg VKB) is zaterdag 27 en zondag 28 september

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter
- J. Ruiter
- Verbannen
-
kommie ook dan naar de vkb?volvofiel;68533 schreef : Denk je eraan dat je de wielkasten aan de binnenkant ook goed schoonmaakt?
Ik bedoel de wielkastranden achter. Als je boven/naast het wiel voelt, voel je een rand waar vaak modder en andere zooi op blijft liggen. Voor het behoud van de carrosserie doe je er goed aan om dit schoon te maken.
Edit: Ja, de Volvo Klassieker Beurs (kortweg VKB) is zaterdag 27 en zondag 28 september
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dank je..echt een plaatje om te zien net als jou 340 GL special.,mooi wit is niet lelijk,zeker niet bij een volvo 340,is een hele mooie kleur voor een 340..je kan de kunstof delen met gekookte lijnolie behandelen..worden de bumpers en stootstrips weer nieuw van.,welke polish gebruik je voor je 340?340 sensation;68532 schreef : Dank jullie voor de leuke reacties. Krijg van voorbijgangers ook weer dit weekend veel te horen: mooie wagen zeg!! en dat dan na 18 jaar!
Goeie tip van de klassiekers beurs maar dat is als ik het goed begrijp dus eind september??
Ik ga zeker proberen om daar naartoe te komen met de volvo.
En jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst volvo freak!
Auto wordt zsm in polish gezet en da komen er nIeuwe fotos op het forum, hou jullie op de hoogte hiervan.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
wie niet?..:f,zo'n mooie witte 340 moet weer stralend wit zijn..volvofiel;68470 schreef : Gefeliciteerd met deze mooie auto!
Ik ben benieuwd naar meer foto's:D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvo freak;68551 schreef : kommie ook dan naar de vkb?
Als het goed is wel.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De auto is al eens getectyleerd maar ik ga dit binnenkort uit voorzorg nogmaals doen met kennis van me, hij is roestvrij maar ik wil zekerheid dus....
Morgen ga ik nieuwe fotos maken van de gepoetste 340 en zal deze dan op het forum posten.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-