show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2008 12:34 #627206 door V300 register
Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt is gemaakt door V300 register
Eindelijk sneeuwt het eens vandaag :)




Groete No?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 14:11 #703268 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt
Mazzelerd! Hier is 't nog niet wit geweest vandaag:hmmz2:

Maar je auto ziet er wel erg vet uit zo!:worship:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-03-2008 17:22 #703276 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt
Mja, ik moest vandaag door weer en wind voor m'n werk :sad: De hele dag in natte sokken gelopen! :D Maart roert zijn staart, zullen we maar zeggen...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 22:32 #703313 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt
Loop je op je sokken naar je werk?? Ik heb nog wel een paar oude schoenen voor je. Ik heb maat 46.

Ik vind zo'n sneeuwkap wel mooi staan en handig bij regen of sneeuw. Maar hij vangt ook wel veel wind en soms hoor ik geluid.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-03-2008 10:07 #703332 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt

Erik;50408 schreef : Loop je op je sokken naar je werk?? Ik heb nog wel een paar oude schoenen voor je. Ik heb maat 46.

Ik vind zo'n sneeuwkap wel mooi staan en handig bij regen of sneeuw. Maar hij vangt ook wel veel wind en soms hoor ik geluid.


Hmm, ik had wel schoenen, maar die bleken dus niet waterdicht te zijn. Bedankt voor je aanbod, maar ik heb maat 42 ;)

Die sneeuwkap maakt inderdaad wel dat de wind meer herrie maakt tijdens het rijden. En hoevaak sneeuwt het hier nou... Maar toch, it's all 'bout the looks :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-03-2008 09:50 #703400 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt
Hierbij nog wat mooie foto's van vandaag. Nu wel een goed pak sneeuw ;)







Net kerst op tweede paasdag...

Groete No?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-03-2008 09:59 #703402 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt
Mijn sneeuwkap werkt geweldig, maar stiekem is wel mn hele kofferbak vochtig. Toch maar eens rubbertjes gaan vervangen :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-03-2008 11:01 #703407 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt
Hehehe op basis van zo'n foto heb ik mijn 340 gekocht, zo stond ie op Marktplaats: :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 19:20 #703444 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt
ik weet ook al gelijk waarvoor die sneeuwkap is, ik heb inmiddels dus wel een sneeuwkap liggen, echter die monteer ik nog even niet ivm angst voor het verliezen vandie kap, het roostertje waar deze op moet, zijn 3 klemmetjes van afgebroken en hij ligt nou al af en toe te klapperen. vanmorgen moest ik met redelijke haast weg, en doordat ik hierbij dus alleen maar de lampen en ruiten sneeuwvrij voor gemaakt heb, bleef het roostertje nog lekker vol zitten met sneeuw, resultaat: een lekker warme volvo na een paar minuten, maar wel een verschrikkelijk stinkende volvo, kleffe warme lucht was het! en wat een ramp om de sneeuw met een ijskrabbertje/zeem tusse het roostertje vandaan te halen (had niets anders bij me), rest van de rit maar met raampje open gereden want die lucht was echt niet te harden hahaha

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-03-2008 20:32 #703454 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Toch handig zo'n sneewkap als het sneeuwt
mn auto zat ook onder de sneeuw.. maar k heb nergens last van gehad.

was wel prachtig touren tijdens de sneeuwbuien :).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD