Flying Duckman
- V300 register
- Verbannen
-
Misschien maar een andere aftapplug ook monteren meteen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
van de sloop of ze zijn best nog wel nieuw te krijgen. Die krengen zijn volgens mij best universeel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maandag apk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Je moet ook echt een goede sleutel gebruiken (vaak zo'n vierkant - daar heb je speciale wringijzers voor) en altijd een nieuwe koperring monteren.
De schroefdraad van de plug is trouwens M18 x 1.5
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;45271 schreef : Mijn vader vertelde dat bij de GS de motor eruit moest worden getakeld als de uitlaat moest worden vervangen.
Ik heb lang geleden 1979-1980 een citroen GS Pallas bwjr 1975 gehad. een wereld wagen en super comfortabel. Ik heb daar ook wel eens aan gesleuteld en dan zijn onze volvo's en daffen eitjes bij vergeleken. Was ook luchtgekoeld en de kachelpotten vervangen deden ze inderdaad de motor tillen. Heb ik ook een keer zelf gedaan en dan de bouten waar je met veel verlengstukken en geduld net bij kan. anderhalve dag bezig geweest. Toendertijd kosten de kachelpijpen ? 100 gulden en in de garage de zaak vervangen ? 450 gulden dus had ik in anderhalvedag 350 gulden verdiend. Onze auto's zijn makkelijke mecannodoosjes vergeleken bij deze franse wonders:woops:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;46120 schreef : Niet conisch, maar wordt door veel monteurs loeivast gedraaid omdat ze te schraperig zijn om een nieuwe koperring te monteren.
Je moet ook echt een goede sleutel gebruiken (vaak zo'n vierkant - daar heb je speciale wringijzers voor) en altijd een nieuwe koperring monteren.
De schroefdraad van de plug is trouwens M18 x 1.5
Hmmm dat is mooi! Ik wil dit weekend eens kijken of ik hem los kan krijgen, gezien de matige staat van onderhoud zou het mij niets verbazen dat ze inderdaad het gewoon weer vast hebben gedraaid.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;46284 schreef : Zo'n ringetje kost nog geen 50 cent:D
Mijn onderdelen hofleverancier kon mij niet zomaar vertellen welke carterring ik moest hebben. Kan iemand mij vertellen welke maat ik nodig heb voor mijn 343 143E. Zal ik binnenkort eens de boel verversen is heel hard nodig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.