show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Rood I, Rood II, Rood III, und das boot.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-11-2007 09:59 #626698 door V300 register
Rood I, Rood II, Rood III, und das boot. is gemaakt door V300 register
Zoals beloofd, hierbij het voorstel rondje.

Sommigen zullen me al wel kennen, anderen hebben misschien alleen m'n wagen op de VKB gezien.

Ik ben 23 jaar, Zelfstandig ondernemer in de reclame business, en volvo liefhebber in hart en nieren. Altijd al verliefd geweest op de wat klassiekere volvo modellen, en m'n eerste auto moest en zou dan ook een volvo zijn. M'n volvo-geschiedenis in 't kort.

Twee weken voor ik m'n rijbewijs had, had ik al een donkergroene Amazon Combi gekocht. Hier heb ik een jaar met plezier in gereden, tot ik een beton paal met de rechtervoordeur uit de grond heb geduwd. Toen heb ik 'm verkocht, en ben weer verder gaan kijken.


Na deze groene later een knalrode Amazon 2-deurs. Helaas een gruwelijke miskoop in een impuls. Een verrotte bodem. Ik heb van deze wagen dus niet lang kunnen genieten.


Omdat er door deze miskoop een redelijk gat was geslagen in een studenten budget heb ik me een poos moeten 'behelpen' met een knalrode 340 welke ik voor 150 eurootjes heb weten te bemachtigen. Deze heb ik 'tot aan de sloop' bereden. Het reed super, alleen alles ging langzaamaan kapot. Was een redelijk afgetrapt wagentje denk ik. Hier heb ik helaas geen foto van.

Hierna heb ik een nette 850 gekocht, omdat ik veel langs de weg zat ivm mn bedrijf. Dit reed zo ontzettend lekker, dat ik hier gewoon anderhalf jaar lang mee gereden heb. Erg lang voor mijn doen. :woops:


Na anderhalf jaar deze toch weggedaan omdat ik m'n ultieme 850 had gevonden. Een knalrode 850 GLT uit 1992 met een erg lage km stand (135dkm). Het introductiemodel zoals deze in alle brochures en autobladen gepresenteerd werd.