Alweer een nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Cool dat je ook lid bent. Ik woon in Sassenheim dus dat is lekker dicht bij. Als je een keertje samen wilt sleutelen.... let me know
Groeten No?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Meer leden zijn er volgens mij niet inderdaad in onze hoek van het land, als we Delft als te ver weg beschouwen. Sorry Diede.
Wat betreft het sleutelen, ik ga proberen wat te leren op de sleuteldag van 22 september in Bunnik. Gelukkig is deze verplaatst vanuit Denekamp, scheelt een stukkie rijden. Ga jij nog? Ik zag aan je oude berichten dat je vorig jaar wel bent geweest.
Zelf heb ik weinig aan auto's gesleuteld maar de 340 schijnt een mecano project te zijn voor volwassenen lees ik wel eens in iemand zijn voetnoot.
Ben benieuwd.
Wat betreft Noordwijk, daar zal je mijn auto niet hebben zien staan.
Groeten,
Wim
- V300 register
- Verbannen
Watje Tis aan de andere kant van dat stuk dorp waar de regering zit!wibo69;33012 schreef : Ha No?,
Meer leden zijn er volgens mij niet inderdaad in onze hoek van het land, als we Delft als te ver weg beschouwen.
You Bastardwibo69;33012 schreef : Sorry Diede.
Sleuteldag is zeer zeker leerzaam! Als ik niet heel hard aan het verbouwen ben dan (hoop hoop) dan ben ik er ook bij, wellicht een mooi moment om mijn distributieriem te vervangen.wibo69;33012 schreef : Wat betreft het sleutelen, ik ga proberen wat te leren op de sleuteldag van 22 september in Bunnik. Gelukkig is deze verplaatst vanuit Denekamp, scheelt een stukkie rijden. Ga jij nog? Ik zag aan je oude berichten dat je vorig jaar wel bent geweest.
Zelf heb ik weinig aan auto's gesleuteld maar de 340 schijnt een mecano project te zijn voor volwassenen lees ik wel eens in iemand zijn voetnoot.
Ben benieuwd.
Wat betreft Noordwijk, daar zal je mijn auto niet hebben zien staan.
Groeten,
Wim
340 is idd net een meccano doos: met een goede dopsleutelset, een paar schroevendraaiers en een inbussleutelset kan je hem bijna helemaal tot losse onderdelen reduceren (en weer terug, maar dat kost wat meer handigheid zonder goede beschrijving )
- V300 register
- Verbannen
de hamer!
zonder hamer ben ik nergens met het sleutelen:f
- V300 register
- Verbannen
En een dopje 22, om het stuur los te maken
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
ff offtopic:
http://forum.volvo300club.nl/attachment.php?attachmentid=320&d=1186605482
is zo'n achterdeur hetzelfde als mijn 84'er 340 sedan achterdeur?
- V300 register
- Verbannen
setsunakaede;33029 schreef : En een dopje 22, om het stuur los te maken
24
- V300 register
- Verbannen
Ik zat te twijfelen, en heb maar gegokt.
- V300 register
- Verbannen