Alweer een nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Na een 340 te hebben gekocht in september 2006 en hier als forum verslaafde dagelijks te hebben rondgewandeld nu toch ook eindelijk lid.
Nu kan ik ook eindelijk de bijgevoegde foto's bekijken die waren geblokkeerd!
Zelf heb ik een aantal plaatjes toegevoegd van mijn Volvo. Het is een 1.4 GL Special met vario bak. In '92 heb ik al eens een DL 1.4 vario gehad die helaas total los werd gereden en nu heb ik de luxe versie van deze heerlijke wagen. Hij heeft wel wat roest plekken op de rechterachterdeur en bij de wiel kast randen maar gelukkig valt het mee.
Het is voor ons een tweede gezinsauto maar in de weekenden wordt er Volvo gereden, dan maar geen airco!!
Groeten,
Wim
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Roest eventueel tegengaan met Owadrol oid., nieuwe inzetstukken zijn ook verkrijgbaar; zie ander topic.
- V300 register
- Verbannen
Er zijn meer van dat soort middeltjes, die heten roestomvormers. Schijnt overigens meer een lapmiddel te zijn dan een serieuze oplossing.
- V300 register
- Verbannen
Mooi, mooi!! Keep him/her alive!
Ja roest lastig iets, ik ga morgen dremmelen op mijn 2 plekjes , goed kaal roestvrij en dan maar primer erop en aflakken. Hoorde dat die Novorox ook meer beloofd dan waarmaakt. En moet men weer goed naspoelen anders werkt het zuur in de Novorox weer vretend in je staal enzo..
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Dat is niet alleen opvallend, maar ook niet echt handig. Zo krijgt je vario geen koeling... Ik zou heeeeel snel die roostertjes plaatsen!lucluc;32881 schreef : Wat ook opvallend is, is dat er geen roostertjes in de voorbumper zitten, terwijl je toch een vario hebt. Mooie kleur ook. Welkom dus!
(eventueel heb ik er nog een stuk of 6 liggen.)
- V300 register
- Verbannen
goed opschuren, en bijv een heel dun laagje fertan erover doen.
dat hebben we op onze kever gebruikt. dat zet roest om en dan moet je het heeeel goed afspuiten, waardoor dus de meeste troep weggaat, en precies op de plekken waar roest zat, zie je gewoon netjes een dun laagje coating zitten.
perfect spul
[offtopic]
diede/ jeroen... quote buitje?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Dat is niet alleen opvallend, maar ook niet echt handig. Zo krijgt je vario geen koeling... Ik zou heeeeel snel die roostertjes plaatsen!
(eventueel heb ik er nog een stuk of 6 liggen.)
Dank jullie voor de tip, waarschijnlijk zit er dus niet meer de originele bumper op.
Jeroen,
Graag wil ik er twee van je overnemen, wat spreken we verder af?
Wim