Mijn 340
- V300 register
- Verbannen
100% roestvrij.
Heb hem zo gekocht, binnenkant is wat 'over the top' maar de buitenkant mag er wezen.
- Automaat eruit gehaald en vervangen door schakelbak uit een 240
- Een 1.4 Ruilblok met nog zeer weinig kilometers, +/- 10.000 km (vorige eigenaar werkt bij een volvo dealer)
- Veerpootbrug voor en achter (stabilisator stang)
- Nieuwe koppeling
- Verchroomd kleppendeksel
- Pipercross mushroom luchtfilter
- Luchthapper
- Nieuwe velgen
- Koplampwissers
- Interieur gestript
- 2 sportstoelen
- Sportstuur
- Voor 35mm verlaagd
Vind hem tot nu toe pittig rijden, ligt echt als een blok op de weg en lekker stijf. Denk dat hij nu rond de 800kg weegt, dus wil ook best voorruit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Het is mijn smaak niet maar ik vind het erg leuk om te zien!
Ik vind het exterieur trouwens ook fraai.
Gaan we je een keer zien op een (club)evenement?
- V300 register
- Verbannen
De binnenkant mag je van mij houden, dat vind ik helemaal niks :nono:
- V300 register
- Verbannen
(Een 340 van 1990 is nog niet de laatste; er zwerven hier nog wat '91ers rond, waaronder de mijne.)
- V300 register
- Verbannen
En of ik verschijn op een club evenement...ik ben daar nooit zo van eerlijk gezegd. Ben ook niet zo merktrouw, ben net 23 en heb al gehad:
- Ford fiesta
- Porsche 944
- Renault 19 16v
- Opel kadett
- Rover 623
- Volvo 340
Maar als er binnekort iets echt in de buurt van rotterdam is, ben ik er misschien wel. Kunnen jullie mooi helpen mijn achterbak gasveren en kilomtertellerkabel te vervangen:)
grtz arthur
- V300 register
- Verbannen
arthur623;31286 schreef : Ben ook niet zo merktrouw, ben net 23 en heb al gehad:
- Ford fiesta
- Porsche 944
- Renault 19 16v
- Opel kadett
- Rover 623
- Volvo 340
ziet er van buiten strak uit, en onder de motorkap ook wel gaaf, vanbinnen vind ik persoonlijk niks.
vreemde lijst met auto's, vooral die rover en fiesta, maar hoe zit het met die porsche?
ik weet niet of ik mijn levenlang volvo blijf rijden, ik ben 18, maar ooit wil ik wel een porsche 944...
- V300 register
- Verbannen
En die rover 623...had echt ALLES, en vergeleken met de prijs die ik er voor betaalde een fantastische deal. De 623 is super zeldzaam, rijden er nog maar een paar van in nederland.
160pk honda blok 0-100 8 secs, airco, 4 elec ramen, elec dak, elec stoelen, elec spiegels, leer, sportfilter, rvs uitlaat etc etc
En de 944 was ook erg vet, vanwege de perfecte gewichtsverdeling verruit de qua rijgedrag de vetste auto die ik ooit heb gereden.
Ok, ook nog ff een plaatje van me 19 16v;)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Vanbinnen en buiten helemaal top. Zo mogen er wel een paar rondrijden. Beter als al dat bejaardenspul!
Een 944 had ik ook bijna gehad. We kwamen er alleen de dag voor de aankoop achter dat mijn vrouw en ik in verwachting waren. Een 944 is dan dus niet echt handig. Toen maar een 360 gekocht.
Zo'n 944 is inderdaad ook de meest geweldige auto waar ik ooit in gereden heb. Die komt er nog wel een keer. Heerlijk! :worship:
- V300 register
- Verbannen
arthur623;31290 schreef : En die rover 623...
Ik heb echt niets met Rover, maar deze ziet er wel puik uit!
Indrukwekkend lijstje voor een 23-jarige. Jouw 340 is ook echt wel gaaf. Over the top mag van mij best. Geeft een mooi contrast met het imago.
- V300 register
- Verbannen
volgens mij was dat Andries Hofstra, usernaam 'volvoprutser'
zoek maar eens naar zijn useraccount en dan 'alle berichten van..'