Jeroen ook aan de 343? -> 343DLS!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Hij mag niet rijdend NL binnen geloof ik. Ook weet ik niet hoe het met Zweedse kentekens zit... Blijven die van de persoon of bij de auto?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
bodejodel;25970 schreef : Dat weet ik nog niet... zou je hem mee naar hier willen nemen dan?
Hij mag niet rijdend NL binnen geloof ik. Ook weet ik niet hoe het met Zweedse kentekens zit... Blijven die van de persoon of bij de auto?
Mja, de originele zweedse platen van onze katterug zitten ook nog erbij...maarja, dan weet je waarschijnlijk nog niets:P
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Niet concreet, maar ik kan gaan vermoeden dat de platen bij de auto blijven.Pistonpen paultje;25976 schreef : Mja, de originele zweedse platen van onze katterug zitten ook nog erbij...maarja, dan weet je waarschijnlijk nog niets:P
- V300 register
- Verbannen
He, die had ik al op het oog hoor :hmmz2:
Om bovenstaande even te nuanceren...ik heb nog genoeg projecten (Volvo's en klusjes in en om huis staan) dus ik zie er maar vanaf.
Er staat overigens nog zo'n zelfde groen 343 dls met oude neus in zweden te koop...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Had je al meer informatie van de verkoper gekregen?
Ik heb ook nog klusjes zat, maar deze ziet er uit alsof je er zo mee wegsjeest...? En als er toch wat moet gebeuren eet ie geen brood...
Staat er n?g zo een te koop? Die heb ik nog niet gezien...
- V300 register
- Verbannen
Helaas bestaat er in nederland alleen een export-kenteken en geen import-kenteken anders had ie idd wel over de weg gekund...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ik kan misschien ook een setje NL platen van het juiste type lenen van iemand... dus dat kan ook nog...
maar dan moet er alleen niet gecontroleerd worden.
- V300 register
- Verbannen
we hebben dit met de eerste DAF ook gedaan, gewoon verzekerd op het buitenlandse kenteken en eenmaal op Nederlands grondgebied in 1 streep naar huis.