show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Interesse?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-04-2007 21:14 #664400 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interesse?
En een 1.4 die rustiger op de snelweg rijdt dan een 2.0?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-04-2007 18:03 #664462 door V300 register
@Jeroen, mijn auto heeft in het verleden de nodige onderhoud gehad. De auto is dan ook in goede staat. Maar dat er bijvoorbeeld een zekering los trilt op het moment dat je naar een tentamen moet. Sinds '87 is er nou eenmaal een hoop veranderd naar mijn idee. En je moet zelf ook toegeven dat een 360 wel een 'hobby auto' is. Je moet er altijd naar luisteren en rekening houden met omstandigheden. Althans, dat doe ik gevoelsmatig altijd bij de 360. Ook de 340 die ik heb gehad, en ook met de 340 vario van m'n moeder.

Een nieuwere auto is nou eenmaal minder gedoe. En met mijn situatie is dat nu even wat ik zoek.

@Jean-Luc, niks dan hulde over de B200! Ik vind het een fantastische motor, lekker lui rijden en als je dan ergens even vlot voorbij moet is dat zeker geen probleem. Maar met rustiger rijden bedoel ik voornamelijk rijcomfort. De beide Sunny's van m'n broer zijn fluisterstil. Bij mijn auto moet je toch wel redelijk je stem verheffen om met 120-130 het gesprek goed gaande te houden :).

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2007 22:52 #664477 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Interesse?
Het is wel grappig om te bedenken dat iemand binnenkort misschien lid wordt van de Sunny-club................Zonnebril op, vlot C&A t-shirt en short aan en dan het strand verkennen....................Ehhh....

Voor mij toch maar de Volvo-rijder met iets meer karakter (en veiligheidsbewustzijn)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-04-2007 22:56 #664480 door V300 register
Mark moet gewoon doen wat hij denkt dat goed is. Een nieuwere Jap is hoe dan ook comfortabeler, goedkoper enz. Wij vinden een Volvo 300 meer uitstraling hebben. 90% van Nederland vind van niet.

Make your own choises.

@ Erik: Dan ken je mij nog niet. :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-04-2007 23:01 #664483 door V300 register
hahahaha
de eeuwige student :p
maarja, enige punt wat ik dan zou missen is het veiligheidsbewustzijn... of niet harry... zoals we laatst door die bocht heen gleden in nijmegen (A)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-04-2007 23:05 #664487 door V300 register
Whaha, dat was wel lachen :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-04-2007 23:46 #664492 door V300 register
ja best wel, maar dat doe ik dus vaker (A)
en dan zie je mensen echt kijken van,... huh met een opa auto?

moet ben ik bang binnenkort ook nieuwe banden hebben daardoor.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2007 09:47 #664510 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Interesse?

firsttimedrifter;22743 schreef : ... je moet zelf ook toegeven dat een 360 wel een 'hobby auto' is. Je moet er altijd naar luisteren en rekening houden met omstandigheden.

Zo heb ik nooit gereden, ik heb altijd het volste vertrouwen gehad in mijn auto omdat ik wist dat de eigenaars voor mij de auto ook altijd perfect hadden onderhouden.
Als je een onbekende auto koopt kan ik het me wel voorstellen...

Zoals ik in mijn eerste reply al zij zal iedereen je hier aanraden om je 360 te houden, we zijn niet voor niets de Volvo 300 Club...
Als je je prettiger en zekerder voelt in een Sunny moet je dat zeker doen. Het autorijden moet wel leuk blijven!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-04-2007 11:51 #664524 door V300 register
ja, en had ik dat dus eerder geweten, had ik geen 340 gekocht, maar gelijk een 360, een beetje meer vermogen is altijd welkom, meer luxe ook :p

dan had ik misschien zelfs die van jeroen gekocht ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-04-2007 12:17 #664529 door V300 register

bodejodel;22794 schreef : Zo heb ik nooit gereden, ik heb altijd het volste vertrouwen gehad in mijn auto omdat ik wist dat de eigenaars voor mij de auto ook altijd perfect hadden onderhouden.
Als je een onbekende auto koopt kan ik het me wel voorstellen...

Ik heb in feite ook een onbekende auto gekocht, maar na een tijdje weet je gewoon wat de mankementen zijn en die probeer je eruit te halen. Lukt dat, dan heb je gewoon een goeie auto. Ik heb nu ook het volste vertrouwen in m'n 340je, maargoed, je kunt natuurlijk altijd een keer pech krijgen ofzo... Dat kan met elke auto, met name met Mercedessen, die zie ik z? vaak langs de kant van de weg.... :)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC