show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Interesse?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2007 11:50 #664211 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Interesse?
Vooruit dan, als ik de auto verkoop zal ik niet zeiken over de prijs of die ineens ver opdrijven. Maar zoals ik eerder al zei, het zou fijn zijn als ik de prijs van de schokbrekers er nog enigzins uit kon krijgen.

En nee, ik heb op het moment geen andere auto. De 360 is duur om te rijden, maar dat wil niet zeggen dat ik wel ineens een smak geld over heb voor een Sunny. Zodra ik de kans krijg wat extra te werken buiten school om kan ik geld opzij leggen, en dan kan ik een andere auto kopen. Tot die tijd moet ik het doen met een (dure) 360.

En als ie dan daadwerkelijk te koop staat zet ik 'm op marktplaats, of hij gaat linea recta naar Fran?ois (als die 'm nog wilt) of een ander clublid.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2007 16:22 #664217 door V300 register
Ik snap Mark heel goed, ik zou hierover ook niet maarzo een beslissing kunnen nemen en reacties peilen mag. Aan de andere kant snap ik ook wel dat iedereen hier een buitenkansje dacht te zien.

Maar om de zin (nog afgezien van de rest v/h verhaal, ook in andere topic)

Als ik de auto verkoop hoop ik er toch minstens 400,- voor te vangen.

nou op te vatten als keiharde vraagprijs. Nee toch?

Maar ik heb dan ook een hekel aan het in- en verkoopgebeuren. Niks voor mij, zeker niet als het in dit stadium al zo'n gedoe is.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-04-2007 13:59 #664340 door V300 register
Jongens, ik ben eruit. Hij staat te koop. Zoals eerder vermeld wil ik er in ieder geval 400,- voor hebben.

Ik heb Fran?ois Aben al gemaild gister, dus die heeft wat mij betreft voorang voor z'n hele snelle reactie ;) .
Mocht er nog meer interesse zijn hoor ik het natuurlijk graag, dit gaat echter alleen op als Fran?ois afhaakt. Zal nu ook de moraalridder uithangen door zelfs een hoger bod af te slaan :eek: .

Hopelijk verloopt de communicatie iets soepeler dit keer.

En voorlopig heb ik vervangend vervoer, en wel een VARIOOOOOO. Met de vering van een blik soep (vergeleken met de mijne dan).

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2007 14:05 #664341 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Interesse?
Ik denk dat Francois daar een mooie auto aan heeft voor dat geld!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-04-2007 14:22 #664344 door V300 register
Ik weet het wel zeker, gezien de tijd en het geld wat ik er in 9 maanden in heb gestoken.. :(

Laten we hopen dat er over enkele jaren nog steeds mooie exemplaren te koop zijn, ik zou er dolgraag weer een hebben. Maar dan wel als tweede auto en goedkoper verzekerd. Als 21-jarige is de 2l niet zo goedkoop.
Ik heb de auto in ieder geval net gewassen op werk, zometeen het interieur netjes uitzuigen, zorgen dat alle tankbonnetjes eindelijk eens weggegooid worden :p .
Dit is waarschijnlijk een van de fijnste auto's die ik voorlopig zal rijden. Tot zover is er nog niet echt veel bovenuit gekomen. Zelfs de Nissan (ja ik weet het) Primera van krap aan 5 jaar oud is niet veel fijner. Wel stiller enzo, maar de stoelen.... Rotzooi, de wegligging.. best knap maar blij voorwielaandrijver. En de ruimte, geen haar beter. Enige wat ik erin zie is nieuwigheid, airco en stuurbekrachtiging :D . Ow en verbruik van pak 'm beet 1:13a14. Maar dat is m'n vader, dat krijg ik niet voor elkaar denk ik.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2007 14:47 #664351 door Jeroen van Bodegom
Airco en Stuurbekrachtiging heb je ook in 300's hoor... ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-04-2007 14:54 #664354 door V300 register
Haha, en jij weet als geen ander hoe zeldzaam dat is!
Nee de mijne moest het wat dat betreft afleggen, degene met alle opties wint het op alle fronten. Tomtom erin en je bent helemaal compleet :D.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-04-2007 16:35 #664359 door V300 register
Mark, als ik jouw berichten zo lees is het mij echt een raadsel waarom je je 360 wegdoet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-04-2007 17:25 #664361 door V300 register
Omdat de auto me te duur is in wegenbelasting en benzine. Daarbij is het een hobby die geld blijft kosten. Klinkt inderdaad wat vreemd, maar ik blijf er maar geld in stoppen. Eerst Koni's dan dashboard, het blijven hebbedingetjes die ik mo?t hebben. Als dagelijks vervoer is de auto te duur. Een nette 1,4 Jap is een stuk goedkoper. En toch wel betrouwbaarder denk ik.

Het lijkt me ook leuk om eens wat nieuwers te hebben, de Sunny's van mijn broer rijden veel rustiger op de snelweg. En ik rijd behoorlijk veel voor mijn doen.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2007 18:23 #664364 door Jeroen van Bodegom
N?g betrouwbaarder als een 360??? Kan ik me niet voorstellen...
Het hangt allemaal af van het onderhoud wat je auto gehad heeft in de loop der tijd....

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC