Alex zn Volvo 343 DL 1977
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Ik heb hier ook gezocht en het probleem is dat ik alleen de formule voor 1980 gevonden heb. Die voor 1976-77 is nergens bekend....beloofd voor de mijne.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Dan moet het zo maar blijven, kheb nog niets weer gehoord van de spuiter...
moet er nog wel een andere achterklep bij shoppen, stikkertjes overplaatsen, want die vindt ik zo mooi... en dan karren in de zomer.
Deze kostenbesparende actie doe ik, omdat ik een auto opknap voor mijn vader (die over een aantal jaartjes met pensioen gaat) deze wil ik hem schenken zodra deze klaar is en heb nog een paar jaartjes, maar het kost ook wel een bult centjes, deze centjes gebruik ik dan liever voor mijn vaders wagen...
soms moet je prioriteiten stellen en nu gaat iemand anders ff voor...
- V300 register
- Verbannen
Alexdepalex;40357 schreef : Deze kostenbesparende actie doe ik, omdat ik een auto opknap voor mijn vader (die over een aantal jaartjes met pensioen gaat) deze wil ik hem schenken zodra deze klaar is en heb nog een paar jaartjes, maar het kost ook wel een bult centjes, deze centjes gebruik ik dan liever voor mijn vaders wagen...
soms moet je prioriteiten stellen en nu gaat iemand anders ff voor...
Cooooool! Goed bezig! :worship::worship::worship::worship:
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Om alles soepel te houden...
Het blijft steken, die hobbie van me... vindt het jammer dat ik er nu minder tijd aan kan besteden, maar aan de andere kant doe ik met 'het andere merk' ook weer wat leuks.
Alhoewel ik het intussen soms gewoon niet laten kan om toch eens koopjes te jagen of leuke dingetjes te kopen als ik geld over heb, zegmaar...
Zoals een tijdje geleden een tankdeksel in het chroom op de kop getikt voor de 343, staat nergens naar, maar is leuk om te hebben.
Maar goed, ff wat lullen om een topic-kick te doen...
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Alexdepalex;42415 schreef : Zoals een tijdje geleden een tankdeksel in het chroom op de kop getikt voor de 343, staat nergens naar, maar is leuk om te hebben.
Vet!!! Dat heeft Steven ook op zijn 343, echt helemaal cool! :worship:
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Tot 318090 hadden ze de zwarte doppen, erna het naafdopje en de wielmoerdopjes (zoals in 78 en 79).
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen