show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Alex zn Volvo 343 DL 1977
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2008 22:46 #710342
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Alex zn Volvo 343 DL 1977
Ja is wel balen, maargoed, nix aan te doen...
Ik ben blij dat het geen wrak is geworden, zoals Jan van de DAFPOETSERS' zijn rode 55 coupe.
Zijn wagen is totalloss... ik hoop dat mij dat nooit overkomt. (afkloppen op hout)
hoewel er wel sporen zijn te zien van 'wat er gebeurt'...
ik heb echt geen idee, wat daar gebeurt en hoe en wat... ik snap het niet...
ik had zoiets van de eerste keer kan het nog wel, de tweede keer ..hmzz jammerdan.. maar als er nu nog weer wat gebeurt dan moet ik toch echt wel een keertje een oplossing bedenken...
Het motiveert niet echt meer om nog verder te gaan.
Het rijdt fijn deze wagen en momenteel blijf ik bij de 343!
..maar heb geen geld om alles weer opnieuw te doen, gezien ik ook nog een rekord moet opknappen.
Kap heb ik vanavond al geprobeerd uit te deuken, zaterdag zien we wel verder. Zitten niet echt rampzalige deuken in, maar de golven zijn wel zichtbaar.
Misschien is dit mijn straf wel dat ik de afgelopen tijd niet met haar 'uit' ben geweest...
'straks, in Volendam, gaan we weer een keertje uit'
Ik ben blij dat het geen wrak is geworden, zoals Jan van de DAFPOETSERS' zijn rode 55 coupe.
Zijn wagen is totalloss... ik hoop dat mij dat nooit overkomt. (afkloppen op hout)
hoewel er wel sporen zijn te zien van 'wat er gebeurt'...
ik heb echt geen idee, wat daar gebeurt en hoe en wat... ik snap het niet...
ik had zoiets van de eerste keer kan het nog wel, de tweede keer ..hmzz jammerdan.. maar als er nu nog weer wat gebeurt dan moet ik toch echt wel een keertje een oplossing bedenken...
Het motiveert niet echt meer om nog verder te gaan.
Het rijdt fijn deze wagen en momenteel blijf ik bij de 343!
..maar heb geen geld om alles weer opnieuw te doen, gezien ik ook nog een rekord moet opknappen.
Kap heb ik vanavond al geprobeerd uit te deuken, zaterdag zien we wel verder. Zitten niet echt rampzalige deuken in, maar de golven zijn wel zichtbaar.
Misschien is dit mijn straf wel dat ik de afgelopen tijd niet met haar 'uit' ben geweest...
'straks, in Volendam, gaan we weer een keertje uit'
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-05-2008 22:54 #710343
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Alex zn Volvo 343 DL 1977
Jeetje :S Begrijp ik het nou goed dat zoiets al eerder is gebeurd in die stalling met nog ernstigere gevolgen? Welke stalling is dat? :snif:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2008 01:32 #710360
door V300 register
Ik zou er een aansprakelijkheidsverhaal richting de eigenaar (Van de stalling) van maken.
dan leren ze het gauw genoeg.
dan leren ze het gauw genoeg.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2008 09:59 #710369
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Alex zn Volvo 343 DL 1977
Heb je een rechtsbijstandsverzekering en foto's gemaakt en getuigen die kunnen vertellen dat de auto, voordat ie in de stalling ging, er anders uit zag.
Dit valt onder het kopje vernieling van andermans eigendommen. En eventueel over vandalisme, maar dan moet het opzettelijk zijn. In ieder geval je verzekeringsmaatschappij inschakelen en hun laten uitzoeken of ze meer gevallen van de stallingsplaats hebben gehad.
Dit valt onder het kopje vernieling van andermans eigendommen. En eventueel over vandalisme, maar dan moet het opzettelijk zijn. In ieder geval je verzekeringsmaatschappij inschakelen en hun laten uitzoeken of ze meer gevallen van de stallingsplaats hebben gehad.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2008 10:04 #710370
door V300 register
Ik had ooit eens een boel spul gekocht daar zat zo,n kap ook bij... Maar ja die heb ik dus niet meegenomen want een 343 motorkap raakte ik toch nooit kwijt dacht ik....
Wellicht heeft die man hem nog! Hij woonde in Haren had een 340 gehad en heeft een dafcoupe... (dat laate zou kenners wel wat moeten zeggen wie het dan is)
Hij zal er natuurlijk wel een vergoeding voor willen, maar het geen wat die mij vroeg kan dat nooit veel zijn, elke geval veel minder dan 180 euro.
Volgende keer een foto maken van die auto als die de stalling in staat. Een kap van een 343 is zelfs nieuw nog te krijgen maar zo duur (tegen de 180 euro volgens mij) dat dat niet echt de moeite is lijkt me...
Wellicht heeft die man hem nog! Hij woonde in Haren had een 340 gehad en heeft een dafcoupe... (dat laate zou kenners wel wat moeten zeggen wie het dan is)
Hij zal er natuurlijk wel een vergoeding voor willen, maar het geen wat die mij vroeg kan dat nooit veel zijn, elke geval veel minder dan 180 euro.
Volgende keer een foto maken van die auto als die de stalling in staat. Een kap van een 343 is zelfs nieuw nog te krijgen maar zo duur (tegen de 180 euro volgens mij) dat dat niet echt de moeite is lijkt me...
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2008 18:44 #710429
door Alex (GAST)
Mensen, bedankt voor de reactie!
Over aansprakelijkheid weet ik niet zo, ik weet niet eens wie/wat het gedaan heeft, ik heb geen harde bewijzen...
Ik ga de beste man ermee confronteren en dan hoop ik dat het goed komt.
Misschien zegt ie wel "handje contantje'' ...
...en ondertussen ga ik wel zoeken naar n?g een stalling...
Ik ga 'm denk ik dit weekend ff poetsen en stofzuigen, uitdeuken en bijstippen. Ik zie wel wat het wordt...
Ze heeft nu bijna een half jaar niets gedaan, dan hoeven de 'sappen' toch niet vervangen te worden?
Of is dat beter van wel... (?)
Over aansprakelijkheid weet ik niet zo, ik weet niet eens wie/wat het gedaan heeft, ik heb geen harde bewijzen...
Ik ga de beste man ermee confronteren en dan hoop ik dat het goed komt.
Misschien zegt ie wel "handje contantje'' ...
...en ondertussen ga ik wel zoeken naar n?g een stalling...
Ik ga 'm denk ik dit weekend ff poetsen en stofzuigen, uitdeuken en bijstippen. Ik zie wel wat het wordt...

Ze heeft nu bijna een half jaar niets gedaan, dan hoeven de 'sappen' toch niet vervangen te worden?
Of is dat beter van wel... (?)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2008 18:51 #710431
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Alex zn Volvo 343 DL 1977
Olie ff checken. Wanneer is dat eigenlijk voor het halfjaar gebeurd?
Je bedoeld dan stalling in de buurt van Denekamp???
Je bedoeld dan stalling in de buurt van Denekamp???
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2008 18:54 #710432
door Alex (GAST)
Neen, Liefst in de buurt van Wierden...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2008 20:50 #710442
door V300 register
Met filler kun je een eind komen hoor!
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2008 00:09 #710474
door Alex (GAST)
hmmz, jah...
Ik heb dus de auto thuis neergezet om 'veiligheidsredenen' en wat denk je?
... GODVERDEGODVERDEGODVER!!!!!!!!! ??n of andere tering-tyfusleijer(!) heeft de fuckingzeldzame spiegel er ook nog afge-fucking-lopen!
en niet ff omkijken wat dat gekke metaal geluid is dat je hoort, nee gewoon doorlopen en laten flikkeren die zooi... what the fuck is er mis met deze maatschappij?!!!
waarom overkomt dit mij man?
de volgende keer als ik wat mol van een ander, dan meldt ik het altijd bij degene van wie het is of ik laat een briefje achter de ruitenwisser, kunnen andere mensen dat ook niet doen?"
dit is echt zoooo lullig... sorry hoor mensen, maar ik moet ff mijn gal spuwen...
ik laat de moderator dit morgen wel verwijderen,.... ben echt niet voor rede vatbaar nu, dit is echt niet fijn, heb niet veel zin meer om op deze manier steeds verder te gaan...
is het geen technisch mankement dan is het wel optisch... klote-zooi...
ik ben ECHT pissig...
Ik heb dus de auto thuis neergezet om 'veiligheidsredenen' en wat denk je?
... GODVERDEGODVERDEGODVER!!!!!!!!! ??n of andere tering-tyfusleijer(!) heeft de fuckingzeldzame spiegel er ook nog afge-fucking-lopen!
en niet ff omkijken wat dat gekke metaal geluid is dat je hoort, nee gewoon doorlopen en laten flikkeren die zooi... what the fuck is er mis met deze maatschappij?!!!
waarom overkomt dit mij man?
de volgende keer als ik wat mol van een ander, dan meldt ik het altijd bij degene van wie het is of ik laat een briefje achter de ruitenwisser, kunnen andere mensen dat ook niet doen?"
dit is echt zoooo lullig... sorry hoor mensen, maar ik moet ff mijn gal spuwen...
ik laat de moderator dit morgen wel verwijderen,.... ben echt niet voor rede vatbaar nu, dit is echt niet fijn, heb niet veel zin meer om op deze manier steeds verder te gaan...
is het geen technisch mankement dan is het wel optisch... klote-zooi...
ik ben ECHT pissig...
Moderators: Mark Smeets