360 Gls 1984
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
KonradW;38106 schreef : haha die auto heeft al meer geleden dan een kapot ruitje michiel
Dat heet karakter. Het karakter uit zich ook in diverse plekjes onder aan het voorscherm. Door weer en wind, zeg maar.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;46372 schreef : Alleen die sneeuwkap, wat maakt dat ding een tering herrie als het waait. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Toen ik de sneeuwkap erop zette merkte ik ook meer windgeruis. Maar nu hoor ik dat echt niet meer... :no_comment: Vreemd?
- V300 register
- Verbannen
Zet de bovenste ventielatieroosters (L+R) :worship:op t dashboard ns dicht en ga dan ns rijden als t waait....
- V300 register
- Verbannen
volvodieselaar;46374 schreef : Jean-Luc,
Zet de bovenste ventielatieroosters (L+R) :worship:op t dashboard ns dicht en ga dan ns rijden als t waait....
Jep, die hoor je dan ook!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik heb met deze auto steeds het idee dat mensen verbaasd naar je kijken. Het is nogal een opvallende verschijning in die lichte kleur en alle goodies. Omdat het bekende logo op de gril ontbreekt, is de auto van een afstand helemaal moeilijk te herkennen. Door al die stoere koplampen zijn het volgens mij vooral patjepeejers die even omkijken.
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;46425 schreef : Over sneeuwkap gesproken: vanochtend lag er voor het eerst daadwerkelijk sneeuw op! Enne, dan haal je je auto uit de stalling, omdat de winter toch niet meer gaat komen en dan krijg je dit soort weer....
Haha, m'n vader zei vanochtend ook al toen we de sneeuw van de motorkap veegden: 'Nou, daar is zo'n ding nou voor!'