show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

340 2ltr classicswede

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-02-2006 23:04 #653354 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 2ltr classicswede
There are three bolt holes into the exhaust manifold that the carb inlet manifold bolts onto (holing both together). If you do not put bolts into the threads the material is so thin the exhaust gasses break through.

Dai

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-02-2006 23:29 #653355 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 2ltr classicswede
OK.. good to know, thanks.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2006 02:18 #653356 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 2ltr classicswede
Ik heb het al gezien.
Overigens Wouter, dr zijn twee Rouvroye's op dit forum, ikke (Luc) en mn pa (Ron).
De reactie in dit topic was van mijn hand.
Een beetje voorbarig overigens, maar deze meneer mag ik wel bijzonder creatief met volvo-motoren noemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-02-2006 10:30 #653357 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 2ltr classicswede
Hi Luc,

creatief, nou en of. Er zijn ook aardig wat combinaties geprobeerd die net niet passen :-)
(monopoint injectie spruitstuk, latere multipoint, etc)

ik had me trouwens inderdaad vergist tussen jou en je pa
wel zo handig dat mijn vader hier niet zo vaak komt :-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD