show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Brinky Volvo 360 GLT
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
20-03-2006 21:24 #653686
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Brinky Volvo 360 GLT
Ik vind de zwarte grille veel mooier. Staat sportiever, naast dat het op een GLT standaard is. Ik had op mijn eerste 340 ook een chromen grille gezet, maar die had ook de rest van sierdelen chrome.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-03-2006 21:50 #653687
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Brinky Volvo 360 GLT
Wat vinden jullie... zal ik de achterkant debadgen?
De stickers gaan er sowieso af. Het injection typeplaatje wilde ik er ook afhalen, maar 'Volvo' en '360GLT' wilde ik laten zitten.
De stickers gaan er sowieso af. Het injection typeplaatje wilde ik er ook afhalen, maar 'Volvo' en '360GLT' wilde ik laten zitten.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-03-2006 22:28 #653688
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-03-2006 22:41 #653689
door V300 register
Zie topic "tijd over" in het exterieurgedeelte voor een plaatje.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-03-2006 23:15 #653690
door V300 register
Reeds gezien en best strak! Maar ik vind het een beetje jammer om een GLT-typeplaatje eraf te halen...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-03-2006 23:42 #653691
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-03-2006 11:52 #653692
door V300 register
Gister ff de auto gepoetst en ben nu bezig met het afsluiten van de EGR. Ik denk dat ik maar de bovenkant van een ananasblik ga gebruiken als blinde pakking (lekker dun en makkelijk te bewerken).
De motor tikt ook nog ietsje. De olie zit er al sins januari 2005 op. Verversen staat binnenkort op het programma. Hebben jullie goede ervaringen met additieven om de motor op te schonen? Heb al positieve verhalen gelezen over Injection Plus Cleaner van Wynns, maar dat is meer voor de injectoren en minder voor de motor an sich.
Had ik overigens al vermeld dat het open dak elektrisch te bedienen is? Is nog in perfecte staat en goed waterdicht. Lekker voor in de zomer... ;)
De motor tikt ook nog ietsje. De olie zit er al sins januari 2005 op. Verversen staat binnenkort op het programma. Hebben jullie goede ervaringen met additieven om de motor op te schonen? Heb al positieve verhalen gelezen over Injection Plus Cleaner van Wynns, maar dat is meer voor de injectoren en minder voor de motor an sich.
Had ik overigens al vermeld dat het open dak elektrisch te bedienen is? Is nog in perfecte staat en goed waterdicht. Lekker voor in de zomer... ;)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-03-2006 17:53 #653693
door V300 register
Die injection cleaner werkt idd wel goed. Niet al te vaak gebruiken alleen, want dan slijt alles opeens wat rapper schijnt. (ff uurtje voluit door Duitsland heen doet overigens ook wonderen
)
Elektrisch dak? Dan heb je waarschijnlijk een Hollandia Sunroof. Aftermarket dus. Die heb ik ook nog staan, gaat ingebouwd worden als ik wat verder ben met mijn autootje.
Elektrisch dak? Dan heb je waarschijnlijk een Hollandia Sunroof. Aftermarket dus. Die heb ik ook nog staan, gaat ingebouwd worden als ik wat verder ben met mijn autootje.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-03-2006 19:47 #653694
door V300 register
Zo, was weer een productief dagje. EGR is afgesloten, gasklephuis is schoongemaakt en Wynns Injection Cleaner zit in de tank. Na het afsluiten van de EGR liep de auto iets rustiger en houdt hij niet meer in bij 80 km/h in de 5.
Na de injectioncleaner trekt de auto veel beter in de lagere toeren! Man, wat een verschil!
Nu alleen nog het getik van de motor oplossen. Zouden het de kleppen kunnen zijn? Het geluid zit in ieder geval bovenin de motor. Binnenkort ga ik met een maat van me (een echte monteur, niet een prutser zoals ik ;) ) de olie verversen (+ filters + bougies). Kleppen stellen komt toch niet vaak voor, bij een 360? Ook niet als deze 2 ton op de teller heeft?
Na de injectioncleaner trekt de auto veel beter in de lagere toeren! Man, wat een verschil!
Nu alleen nog het getik van de motor oplossen. Zouden het de kleppen kunnen zijn? Het geluid zit in ieder geval bovenin de motor. Binnenkort ga ik met een maat van me (een echte monteur, niet een prutser zoals ik ;) ) de olie verversen (+ filters + bougies). Kleppen stellen komt toch niet vaak voor, bij een 360? Ook niet als deze 2 ton op de teller heeft?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
22-03-2006 19:50 #653695
door V300 register
Bij 2 ton zou je best eens kunnen kijken.
Stellen bij 1 ton of 120.000 is vaak niet nodig maar 2 ton wordt wat anders.
Stellen bij 1 ton of 120.000 is vaak niet nodig maar 2 ton wordt wat anders.
Moderators: Mark Smeets